Gå til innhold

flere som blir uventet mamma for første gang her?


FrøkenHåpefull

Anbefalte innlegg

og som kanskje står litt alene? jeg synes det er ganske skummelt å tenke på at livet mitt skal endres så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du :)

Kommer ikke så uventet på for meg, men det er første gang! kjenner at det er både skummelt og kjempespennende! er bare 5+0 i dag, så ingenting er tatt for gitt ennå.

 

Lov å spørre hvor gammel du er?

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge enn har sex så kan man bli gravid. Rart å høre at noen synes det er uventet? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er så rart jeg.

Man hører jo om flere som er blitt gravide samtidig som de har gått på p piller. hvis mann foreksempel går samtidig på antibiotika kan beskyttelsen i p pillen avta. Kanskje ikke så mange som vet det.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså..uventet er relativt. jeg fikk ikke sjokk, men trodde ikke det skulle hende akkurat nå for jeg har gått ganske lenge på p-piller. er ikke så ung heller, er 22, blir 23 i sommer. er 5+5 selv, men synes det er veldig merkelig og skremmende at livet mitt skal forandres så drastisk, selv om jeg har hatt lyst på barn siden jeg var 16 el.l. men har ikke noe ferdig utdannelse, synes det er litt dumt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo også er det sånn at jeghar ikke alltid værtt like flink med pillene, men de har beskyttet hele tiden likevel. har også hatt opphold med regelmessig sex uten at det har skjedd noe, så har liksom antatt at de pillene fungerte ganske lenge på meg, på sett å vis. at jeg var en av de som antageligvis kunne gå lenge uten å bli gravid siden jeg har bruk dem så lenge! men da tok jeg feil, var ikke verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det er litt skummelt, og iallefall når det ikke var helt planlagt. Det er ikke alltid det blir akkurat slik vi hadde tenkt oss, men ofte er det en mening med det også, tror jeg:) Det å få et barn er det beste og mest krevende du kan tenke deg. Bruk tid på å tenke over hva DU egentlig vil. Du har valgmuligheter. Da vil du alltid lande på det rette valget for deg, og det vil gå bra.

 

Stor klem og lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gratulerer med graviditeten :)

Man kan bli gravid etter en glemt pille det er ikke slik at de beskytter lenger etter at man har oppholdsperioder.

Riktignok opplever størstedelen at mensen ikke kommer med en gang etter ppille stopp.

Jeg har mange venninner som ble gravide på pillen både pga at de glemte den eller at effekten tydeligvis ikke har vært like sterk som vanlig grunnet medisiner o.l.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...