Gå til innhold

Er du og mannen like utseendemessig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at man finner partner som ligner seg selv? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi er begge feite og nærsynte med briller. Og ca 170 høye. Men han er mørk og jeg lys, da.

Skrevet

Vi har fått noen kommentarer på det, faktisk. Sikkert fordi vi begge har smale ansikt og ganske så lik tannstilling med rette tenner i store smil. Høres fint ut,eller? He he ;-) Jeg er mørk og han skikkelig lys, så ved første øyekast er vi veldig ulike.

Skrevet

Vi er begge ganske runde i kroppsformen. Hehe. Liker å spise god mat og kose oss. :)

Skrevet

Vi finnes ikke like utseender messig i det hele tatt. Men i sinn er vi veldig like. Vi tenker ofte det samme etc.

Skrevet

I sinn ja...og når jeg var liten, fram til jeg var 12-13, ønska jeg meg skjegg...da hadde vi nok ligna litt mer...haha

Skrevet

Nope :P

Jeg er liten og lys og han er høy og mørk.

Skrevet

Njaa.. Jeg er litt lavere enn min mann:p he he;)

Vi er nok ikke like utseendemessig da jeg har mørkt hår og mørkere hudfarge enn han. Jeg blir fort brun, og han er vel så og si blek hele tiden:p

Men til sinns og humør så er vi ganske like.. Vi ler av de samme tingene og har det utrolig gøy sammen :)

Skrevet

Når jeg var slank, så ligna vi i ansiktet, visstnok. FIkk høre det støtt, "åhh, så like dere er"....

Skrevet

Jeg har hørt en "myte" at de som ligner p hverandre, de forholdene varer lengst!

Vi får høre at vi ligner på hverandre, men jeg syns ikke det selv!!

Skrevet

Nei, takk og lov.

Tror ikke skjegg ville kledd meg ;o)

Skrevet

Helt ulike!

Vil nesten gå så langt som å si at vi ikke passer sammen utseendemessig!

Han er slank og godt trent med pene trekk, mens jeg har 15-20 kg for mye med mindre pene trekk..

Skrevet

Ja vi er forholdsvis like. Like farger (hår og hud), men høyden er forskjellig da. Tror noen kunne klart å ta oss som søsken faktisk!

Skrevet

Han er rundt 1.80, lyseblondt, tynt hår, smalt og langt ansikt, sped benbygning (men muskuløs), smale litt ujevne tenner.

Jeg er 1.75, mørkebrunt, tykt hår, rundt ansikt, grov benbygning, brede og jevne tenner.

Kan ikke si at vi har noen trekk som ligner hverandre. Fasongen på nese, øyne, panne, hake, kinn, hender, føtter - alt er ulikt. Eneste er at begge er blåøyde, men veldig forskjellig blåfarge da.

Skrevet

jeg er liten og lett, og sambo er supertrent, stor og muskuløs.

Vi er ikke like, men pene begge to.

Skrevet

Vi er ikke like nei. Han er breedskuldret, kraftig, helt lys og blåøyd.

Jeg har mer farge (og blir lett brun), brunøyd, slank. Har heller ingen ansiktstrekk som er like

Skrevet

Jeg er 170, små rund og bruker briller, samboeren er 182, lang tynn ting, null briller, synlige muskler.. Ja, ingen likehets trekk her. Men min søster og samboeren hennes, de har fått spm om de er søsken til tider!

Skrevet

Vi likner ikke utseendemessig, men vi er nok ca "like pene" på en skjønnhetsskala.

Skrevet

Vi har samme hårfarge (mørk), grovt bygd (han har en god del mer muskler enn meg da...) og vi er høye begge to -han er 7 cm høyere enn meg. Jeg og søstrene hans er veldig like og folk tror ofte at jeg er svigers sitt barn, hehe.

Skrevet

Han 190, slank, mørk blond og grå-grønne øyne.

Jeg 180, naturlig mørkblond(men lys nå), slank, gul-grønne øyne...

Hans to nieser er som "spitting image" av meg da jeg var på deres alder og min datter er OGSÅ et spitting image av meg og sine to søskenbarn..FOlk har tatt feil av henne og søskenbarna,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...