Gå til innhold

Noen som vet ang "trening"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 4 mnd har jeg vært veldig inaktiv pga kropslige problemer under slutten av svangerskapet, og invalid etter et keisersnitt. Nå begynner jeg å få formen tilbake, men vekten har ikke gått ned så mye. Jeg spiser sunt, masse fiber, salat, fettfri yoghurt og drikker MASSE! Både vann og utvannet iste. Jeg har sluttet å røyke, og har derfor stort søtsug, så bortsett fra at jeg spiser sunt hele dagen, blir det en sjokoladebar på kvelden eller en kjeks eller 5. Nå har jeg og naboen gått inn i en avtale om å gå tur sammen to ganger i uken, på ca 1 mil hver gang og jeg hadde håpet på å gå ned 1.5-2 kg i uken...

Er det for høyt mål? Er jeg for optimistisk ang kg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har peil?

Skrevet

Ja, det hørtes mye ut med opp i mot 2 kg med grunnlag i to gåturer/uke. Kan du ikke heller komme igang med gåinga uten å fokusere for mye på vekta, sånn i begynnelsen? Det kan jo hende det blir tøft nok i seg selv å gå så lange turer etter keisersnitt og med kroppslige plager i nær fortid.

Anbefaler også å legge styrketrening til programmet da økt muskelstyrke fører til økt forbrenning.

Lykke til!

Skrevet

Det realistiske er vel maks 500 g/uka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...