Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Jeg tror ikke... Mye som ikke stemmer med storyen. Og jeg tror også det var et påskudd for å starte war-on terrorism. which is rather a war to get control over essential natural resources!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Du tror vel jorden går under i 2012 også du regner jeg med?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 du sier at amerikanerne leide noen folk til å styrte noen fly inn i sitt eget land? hehe Jada, og jødene lyver, bare sånn at du vet det
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Nei. En bygning som faller, faller ikke rett ned og innover. Den ble sprengt på bunnen.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Hørt om kjedereaksjon? Et fly som braser inn i en bygning får naturlig nok den etasjen det gikk inn i til å kollapse. Den økte tyngden får neste til å kollapse, og slik fortsetter det nedover. Om du ser på filmene fra hendelsen ser du at det er akkurat det som skjer. Den ytterste strukturen på WTC var faktisk det sterkeste på bygget og hindret bygningen i å falle sidelengs.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #8 Skrevet 17. mars 2011 Omg.. er det mulig.. Jaja, du stiller paa lik linje med dem som ikke tror paa Holocaust og paa idioter som ikke tror at mennesket har vaert paa maanen. Joedehatet til enkelte er bare altsaa helt utrolig. Hvorfor skulle de trenge et paaskudd, naar islamister klarer det saa altfor godt selv?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #9 Skrevet 17. mars 2011 ja der har du helt rett.. du leste tankene mine!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #10 Skrevet 17. mars 2011 Det florer av dokumentarer om dette og jeg har sett flere av de. Er mye som skurrer med den offentlige versjonen, men tenker ikke så mye over det.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #11 Skrevet 17. mars 2011 Selvfølgelig tror jeg på den. Hvorfor skulle jeg ikke det? Har lest alt som er å lese om denne saken, og sett alle dokumentarer, og jeg blir bare mer og mer sikker på at det var terorisme.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #12 Skrevet 17. mars 2011 Ja. Vennligst presenter det som "ikke stemmer med storyen".
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #14 Skrevet 17. mars 2011 ekplosiver lager slik reaksjon ikke ett fly kjære deg.. et sliktt bygg raser sammen på 1,2,3 som et kortstokk.. hello.. ring a bell.. Professor i kjemi ved københavn uni Niels Harriet: nanopartikler funnet i støvmassene fra wtc. det er flere tusen mennesker. vanlige borgere, eksperter, fagfolk osv. som krever en ny granskning.. så det er nok ikke bare meg som begynner å tvile på historien som er fortalt. Dere tror vel også at Osama lever.. jeg tviler. HAn er død for lengst. USA og deres medsammensvorne vil holde han i live for å fortsette den såkalte krigen mot terror. fortsett og les dagbladet og vg dere! HI
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #15 Skrevet 17. mars 2011 Tror så absolutt ikke på den "offesielle" versjonen! Det er virkelig noe muffens med 9/11..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #16 Skrevet 17. mars 2011 jeg tror det var noe "muffens"med det store jordskjelvet i Japan også jeg!den tsunamibølgen så ut som noe jødene eller muslimene kunne ha mekka sammen... jeeeeezes sier jeg bare...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #17 Skrevet 17. mars 2011 What is the natural resources then? hehehe.. control over Norway and such is then really needed Dette var noen "troende" som gjorde hva de ble fortalt. Så enkelt, og så vanskelig å tro..... Stupid asses.........
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #18 Skrevet 17. mars 2011 Hehe, ja jeg har hørt om kjedereaksjon og jeg har sett filmene. Du har tydeligvis ikke det, siden filmene viser tydelig eksplosjon i en av de nederste etasjene.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #19 Skrevet 17. mars 2011 hva snakker du om egentlig 22:29?skjønner ikke bæra av det du prøver å få frem.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #20 Skrevet 17. mars 2011 Nanopartikler av hva? Nano er bare en betegnelse på størrelsen av noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå