Gå til innhold

Tror du på den offisielle versjonen av 9/11 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke... Mye som ikke stemmer med storyen. Og jeg tror også det var et påskudd for å starte war-on terrorism. which is rather a war to get control over essential natural resources!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror vel jorden går under i 2012 også du regner jeg med?

Skrevet

du sier at amerikanerne leide noen folk til å styrte noen fly inn i sitt eget land? hehe

Jada, og jødene lyver, bare sånn at du vet det

Skrevet

Nei. En bygning som faller, faller ikke rett ned og innover. Den ble sprengt på bunnen.

Skrevet

Hørt om kjedereaksjon?

Et fly som braser inn i en bygning får naturlig nok den etasjen det gikk inn i til å kollapse. Den økte tyngden får neste til å kollapse, og slik fortsetter det nedover. Om du ser på filmene fra hendelsen ser du at det er akkurat det som skjer. Den ytterste strukturen på WTC var faktisk det sterkeste på bygget og hindret bygningen i å falle sidelengs.

Skrevet

Omg.. er det mulig.. Jaja, du stiller paa lik linje med dem som ikke tror paa Holocaust og paa idioter som ikke tror at mennesket har vaert paa maanen. Joedehatet til enkelte er bare altsaa helt utrolig.

Hvorfor skulle de trenge et paaskudd, naar islamister klarer det saa altfor godt selv?

Skrevet

ja der har du helt rett.. du leste tankene mine! :)

Skrevet

Det florer av dokumentarer om dette og jeg har sett flere av de. Er mye som skurrer med den offentlige versjonen, men tenker ikke så mye over det.

Skrevet

Selvfølgelig tror jeg på den. Hvorfor skulle jeg ikke det? Har lest alt som er å lese om denne saken, og sett alle dokumentarer, og jeg blir bare mer og mer sikker på at det var terorisme.

Skrevet

Ja.

Vennligst presenter det som "ikke stemmer med storyen".

Skrevet

Saa klart det er terrorisme!

Skrevet

ekplosiver lager slik reaksjon ikke ett fly kjære deg.. et sliktt bygg raser sammen på 1,2,3 som et kortstokk.. hello.. ring a bell..

Professor i kjemi ved københavn uni Niels Harriet: nanopartikler funnet i støvmassene fra wtc. det er flere tusen mennesker. vanlige borgere, eksperter, fagfolk osv. som krever en ny granskning..

så det er nok ikke bare meg som begynner å tvile på historien som er fortalt.

Dere tror vel også at Osama lever.. jeg tviler. HAn er død for lengst. USA og deres medsammensvorne vil holde han i live for å fortsette den såkalte krigen mot terror.

fortsett og les dagbladet og vg dere! ;)

HI

Skrevet

Tror så absolutt ikke på den "offesielle" versjonen!

Det er virkelig noe muffens med 9/11..

Skrevet

jeg tror det var noe "muffens"med det store jordskjelvet i Japan også jeg!den tsunamibølgen så ut som noe jødene eller muslimene kunne ha mekka sammen...

jeeeeezes sier jeg bare...

Skrevet

What is the natural resources then? ;) hehehe.. control over Norway and such is then really needed ;)

Dette var noen "troende" som gjorde hva de ble fortalt. Så enkelt, og så vanskelig å tro..... Stupid asses.........

Skrevet

Hehe, ja jeg har hørt om kjedereaksjon og jeg har sett filmene. Du har tydeligvis ikke det, siden filmene viser tydelig eksplosjon i en av de nederste etasjene.

Skrevet

hva snakker du om egentlig 22:29?skjønner ikke bæra av det du prøver å få frem.

Skrevet

Nanopartikler av hva? Nano er bare en betegnelse på størrelsen av noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...