Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Noen dager tåler jeg absolutt ingenting! Jeg blir sint kjempefort og begynner og grine. Så når jeg først begynner tar det lang tid før det går over. Særlig hvis "alt" går galt. F.eks. her om dagen, jeg skulle gi datteren min mat, plutselig gulper hun masse over hele seg. Jeg går for og skifte på henne, mens hun skriker etter mer mat, så når begynner og late henne igjen, lekker flaska. Jeg tar den ut for og fikse på det, ungen hyyler, gulper på nytt over hele seg og meg. Hun ligger der og fekter og slår med armene mens hun skriker, jeg begynner og grine, skfter på henne i full fart, begynner og gi henne mat igjen, men glemmer at flaska lekker, så får melk over hele meg og ungen. Det gjorde at jeg ble helt ødelagt, grein og grein. Dette var et eksempel.. Blir helt skjelven og kjempelei meg noen ganger:(
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen din. Jeg var sånn i fjor, fikk dessverre diagnosen angst og depresjon
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Høres ut som et klassisk tilfelle av "småbarnsmor-syndromet". Det går seg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå