Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Lever i ett ræva samboerforhold eller ekteskap,men som av praktiske omstendigheter må bo under samme tak.Kjenner jeg blir helt dårlig av det.Holder meg stort sett unna han og gjør mitt,men han klarer ikke la være å kritisere osv.Grøss
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Hvilke omstendigheter er det som gjør at dere må bo sammen?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 omg-glem at jeg spurte sure fitte kjerringer
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Ja jeg. Nå har vi det faktisk bedre enn før, nå som begge har gitt opp og sover på hvert vårt rom. Vi har vel ikke vært kjærester på over 2 år Jeg får ikke lov til å flytte, og har dessverre ikke midler til å kunne bare "stikke" av siden hans skole og fritid gjør sånn at jeg ikke får noen jobb for øyeblikket (vil ikke ta vare på felles barn på ettermiddager kvelder jeg får jo bare turnusjobber pga jeg ikke har noen utdanning). Alt av penger jeg får inn går til å leve, så null sparing for meg nå.. Drømmer om bedre tider mvh norsk jente som er stucked
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Alene er du ikke. Vi eier en tomannsbolig sammen, bor i hver vår del. Er også praktisk med tanke på barna. Men, jeg savner nærhet ikke av han da. Tror du skjønner hva jeg mener HI.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #9 Skrevet 18. mars 2011 Ja jeg skjønner hva du mener.Man trenger ikke være under sharia lover for å havne i en slik situasjon.Jeg og mannen kunne sikkert leid oss en tredve kvadrats hybel hver for å slippe å se hverandre men spørs hvor koselig det hadde vært for barna.Ikke koselig med foreldre som ikke er glade i hverandre heller,men vi krangler jo ikke no særlig heller så.........tror det er normalt å savne nærhet.Jeg drømmer om nye menn nesten hver natt med deilige p......Høres barnslig ut nå,men sånn er det.Hører jeg på klissete sanger eksploderer jeg i følelser.Savn etter noen å føle noe fint med.Fellesskap,forelskelskelse,attraksjon,ja i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå