Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 jeg skrev dette til jordmødrene. Noen som har opplevd lignende. dele erfaring?? "jeg har født to ganger før og skal om 2 mnd har tredjemann. jeg har hver eneste gang blitt VELDIG hoven nedentill under svangerskapene. Jeg føler at jeg er ti dobblet størrelse nedentill, ser helt forferdelig ut. Nå denne gangen oppdaget jeg for ca 1,5-2 mns siden at det henger noe ut hullet. det stikker vel kanskje ut ca 2-3 cm. Spurte legen ved sykehuset om hun kunne se på det. hun mente det var sidevis skjedefremfall. da jeg er så hoven mente hun også at dette kanskje forsvant av seg selv når jeg har fått barnet ut. Så da er spørsmålet mitt, hva er din erfaring?? Før jeg ble gravid denne gangen så hadde jeg ikke tegn til dette fremfallet, vertfall ikke i den grad at jeg la noe særlig merke til det (så da må det vertfall være lite). Sjønner jo at det ernok ekstra galt siden jeg er så hoven og at det dermed vil presse seg mer ut. Men hva kan jeg forvente?? jeg kan ikke se slik ut i en alder av 25 år. Ser jo helt forferdelig ut. tror du at det vil normalisere seg?? Å hvis ikke, er det vanskelig å få operert dette?? og hvor tidlig etter fødsel vil jeg evt. kunne få en slik operasjon. Jeg klarer ikek tanken på å ha sex med mannen min slik det er nå:("
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Få fastlegen til å henvise deg til en gynekolog, skjedefremfall kan opereres. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå