Gå til innhold

Går det an å minske brystvortene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater puppene mine, men hovedgrunnen er brystvortene mine som er store. De har alltid vært litt store, men det ble verre etter graviditetene.

Det har gått så langt at jeg aldri viser meg uten bh foran sambo. Til og med når jeg dusjer, så skynder jeg å kle på meg bh, for jeg klarer å ikke se mine egne pupper.

Hva koster det forresten med silikon nå til dags. Jeg trenger ikke større bryster, bare et løft?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vortene eller områder rundt du tenker på?

Skrevet

Det området rundt. Altså det brune. Jeg vil minske det brune, rundt vorten.

Skrevet

kunne trodd det var meg som hadde skrevet dette... du er ikke alene om å ha stoooore brystvorter, eller areola som det heter ;)

Jeg sjekka hva det villekoste med operasjon, og det kom på 49000 for løft + litt fylling. vet ikke hvor mye det kom på med bare løft, men dyrt var det. Bar implantat koster 30000.

Hu som sjekka meg mente at areolaen ville passe bedre til brystene mine hvis jeg fylte dem litt opp. Ser jo helt syk tu tnå, men små bryster og så store areoaler... Og jeg tror nok at hun har rett :) er jo logisk at de vil passe bedre da.

Anbefaler deg å søke på "large areola" og se. kanksje du ikke føler deg så annerledes da :) Vi er alle forskjellige, og det kan faktisk være at du er mer normale nn du tror.

Media gjørr oss blinde for hva som er virkelig og ikke

Skrevet

Fytti helvette for et sykt samfunn vi lever i.

Jeg føler oppriktig med deg, HI, og bagatelliserer absolutt ikke følelsene dine. Dette er et reelt problem for deg, jeg skjønner det.

Men likevel er det helt på trynet at vi - dvs kvinnfolka - går rundt og bekymrer oss over alskens kroppslige "skavanker."

Jeg er ikke en døyt bedre selv, jeg føler meg crap når jeg ser på vekta, for eksempel. Men hvordan BLE det sånn? (Altså, jeg vet hvordan jeg ble en tjukkas, men hvordan ble det sånn at det å ikke se perfekt ut er verdens undergang?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...