Gå til innhold

Noen som vil bli spådd nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

21.15 Får jeg jobb til høsten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

220683:

Ja, du kommer ikke til å ha problemer med å skaffe deg jobb. Men jeg tror dessverre at jobben ikke er helt hva du ser etter. Så regner med at du ikke blir der så lenge før du bytter jobb igjen.

XTINA

Skrevet

Hva er egentlig kriteriene for å bli "plukket ut"? Du velger tilsynelatende helt tilfeldig her.

Skrevet

061083:

Jeg tror drømmemannen allerede eksisterer i din bekjentskapskrets. Se på de rundt deg, så tror jeg at du finner han.

XTINA

Skrevet

20.09.83

Kjærlighet

Skrevet

21:29

Svarer på de som kommer fort opp med en gang, noen av de andre trenger jeg litt mer tid på. Men skal forsøke å svare alle;)

XTINA

Skrevet

18.12.80

Jeg ser litt konflikter i din nærhet, men usikker på om det er innad i familien eller om det dreier seg om arbeid/venner. Når det kommer til barn, så ser jeg to barn til (klarer ikke se om det er i to omganger eller tvillinger)

XTINA

Skrevet

21:15

Jeg ser deg i jobb, men usikker på om det er til høsten eller ved en senere anledning. Ser ut som om det ikke er en fast stilling, men et lengre vikariat.

XTINA

Skrevet

Tusen takk..

Kan du se hva slags konflikter det dreier seg om?

Vil jeg bryte ut og klare meg på egenhånd eller blir det oss?

Skrevet

04.08.79:

Jeg ser flere barn, men litt usikker på antall. Men ser ihvertfall gutte-energi, så tviler på at du får noen jenter. Ellers ser jeg et mulig bytte av jobb i nærmeste fremtid.

XTINA

Skrevet

21.02.89

Hvor mange barn får jeg?

Klarer jeg å fullføre utdanningen å få en bra jobb?

Hvordan vil det gå med meg og min samboer?

Skrevet

21:37:

Jeg får ikke opp direkte hva konflikten dreier seg om, men ser at det plager deg i hverdagen. Du er en sterk person, selv om du tviler litt på deg selv noen ganger. Hvis du bestemmer deg for å bryte ut, så kommer det til å bli tøft. Men du klarer deg absolutt på egenhånd!

XTINA

Skrevet

13.11.86:

Jeg ser at du har en liten vei å gå, men at dette vil gjøre deg sterk psykisk. Klarer ikke se om du blir helt frisk, men livet kommer til å bli bedre langs med veien du går.

XTINA

Skrevet

21.02.89:

Du kommer til å fullføre utdanningen din og få deg en jobb, men er usikker på om jobben er relatert til utdanningen din. Kanskje du tenker at den er bortkastet, men med tiden vil du skjønne at den ikke er det. Når det kommer til barn får jeg opp antallet 2, men vet ikke om det er to barn du allerede har eller to barn til du kommer til å få.

XTINA

Skrevet

Hvordan spår du?

Er det bare på hobbybasis eller driver du med dette til daglig?

Kunne tenkt meg å blitt spådd mer detaljert om flere ting, men litt feil å ta det her;)

Skrevet

Jeg lurer på når jeg blir gravid ? :)

Skrevet

21.50:

Har du noen fødselsdato til meg?

XTINA

Skrevet

21.48:

Dette er kun på hobbybasis. Jeg mener og tror at dersom man tar penger for å spå, så bruker man evnene sine på feil måte. Derfor spår jeg stort sett bare venner og bekjente.

Har dessverre ingen epostadresse eller annen info å gi ut her, selv om jeg gjerne skulle forsøkt å hjelpe deg med flere detaljer.

XTINA

Skrevet

Jeg er forresten født i mars 1989. Væren.

Blir veldig glad for svar

Anno 2150

Skrevet

21.50:

Litt vanskelig når jeg ikke har konkret fødselsdato, men det første som kommer opp i hodet er at du blir gravid innen 6 mnd. (Men ta dette med et lite forbehold, mtp ufullstendig dato!)

XTINA

Skrevet

Prøver igjen...

09.12.89

Hvordan ser kjærlighetslivet ut i fremtiden? Og hva med jobb?

*vil bli spådd* hehe

Skrevet

Takk for svar. Jeg er født 26.mars om du orker å prøve igjen. Beklager ekstraarbeid.

Skrevet

30.05.79

når får jeg mitt første barn?

Skrevet

kan jeg gi deg min info da? helt ok hvis du ikke vil eller har mulighet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...