Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Ho ho..... Sjokka etter 10 min av første episode jeg. Da er det bestemt, blir sønnen min slik så sender jeg han i Fremmedlegionen!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Jeg fatter ikke at dem ikke ser hvor patetiske dem faktisk er!! Sånn blir man når foreldre syr puter under armene på barna hele livet! Fysj for en oppførsel!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Ja, de er uspiselige - men et lite tips: Det er smurt på ganske mye fordi de faktisk lager et "realityshow" som skal fenge og SELGE. Det er faktisk ganske mye som er i regi av ansvarlige for produksjonen. Sier ikke at akkurat disse er englebarn i virkeligheten, men det er presset til det ytterste for å engasjere folk.... Hilsen ei som har jobbet i Tv-kanalen....
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Jeg lurer på hvordan de tør være på tv!!?? Jeg hadde død av skam!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Tv Norge sender mye artig for tiden ! )) Min nye favorittkanal.. Maraton på fredag.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Dem bor jo i luksus! dem burde bo på en liten plass uten noe fancy. Med møbler som stammer fra 50 tallet slik at dem føler seg skikkelig bak mål. forandre livsstilen så kommer sauene etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå