Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Har to, og de skal steriliseres. Ene er året, andre halvåret. Og hvor lang tid vil det ta før de er fullt restituerte?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Ok. På høy tid med sterilisering nå ser jeg, gamlepusen humper alt han ser, og regner med minstekatta er kjønnsmoden straks han og. Da skal begge puser under kniven asap HI
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Jeg betalte ca 1200 for å kastrere, ID-merke og vaksinere katten i tillegg til at kanina mi fikk en eller annen sjekk samtidig. Det koster nemlig mindre å gjøre mye samtidig hehehe.. Skal du ID-merke med Chip senere, så må du i tillegg ut med en timepris. Det slipper du om du tar det samtidig med kastreringen
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Jeg ser at du har fått gode svar når det gjelder prisen på inngrepet. Men når det gjelder hvor lang tid de trenger for å komme seg så er ikke det lange tiden. De er selvsagt ganske dopa hele dagen de tar inngrepet og da bør du holde de under oppsyn. Men selve operasjonen kommer de seg etter bare et par dager. Husk å gi de kvalitetsfor for å unngå krystaller i urinen.
Mia2011 Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 De er seg selv igjen etter ett par dager.. vi kastrerte begge våre likt, den ene våkna i bilen på vei hjem og var pigg samme kveld, den andre tok det med ro til dagen etter.. Husk derimot å ha noe i reisekassa som du kan kaste etterpå, det er "vanlig" at de tisser på seg før de kommer til seg selv, og hvis dere bor i et hus med flere etasjer steng opp/ned for de vil prøve seg de tror de er piggere enn de er for å si det sånn Vi betalte 1700,- for begge, inkl id merking (chip), man får vanligvis rabatt på katt nr. to når det gjøres samtidig.. Men det er verdt å sjekke prisen der du bor, evnt nærliggende steder, det er store forskjeller..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 Takk for svar, alle sammen:) Ringer dyrlegen i morgen og får bestilt time. Slipper man risikoen på at de setter unger på nabokatter, det er mer enn nok herreløse katter som det er.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #8 Skrevet 17. mars 2011 Jeg betalte 1200 sist jeg kastrerte og chippet en hannkatt. Det var vel i oktober 2009, mener jeg. Guttekatter er i fin form med en gang. Groggy etter narkosen, men ellers har de det greit. Steriliserte hokatten for to dager siden, hun er fortsatt litt pjusk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå