Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 kjøpte en tlf i dag, ga beskjed om at jeg brukte tlf til nett hjemme og at dette var viktigst for meg. da jeg kommer hjem, åpner tlf og ser på den, finner jeg ut at den ikke har wi-fi og kan kun brukes med mobil nett! står ingen retur rett på kvitteringen..... hva gjør jeg nå da? har ikke råd til enda en ny tlf........
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Lever den tilbake og si at varen ikke holdt mål i forhold til hva du hadde fått beskjed av ansatt der. Også får du nok byttet i en annen:)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 ja, mulig det... men jeg har aldri kjøpt tlf der før i dag..... Alltid kjøpt på elkjøp. håper bare jeg får byttet tlf om jeg kommer med den i morgen selvom det står at man ikke får det på kvitteringen..... HI
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 ja, den telefonen ville jeg tatt med opp til butikken igjen i morgen, i og med du ikke har fått den varen du etterspurte, med de spesifikasjonene du trenger. er vanligvis ikke returrett på telefon med abonoment, men du har jo ikke fått det du skulle ha, og her mener jeg feilen ligger hos butikken. forøvrig er elkjøp og lefdal eid av det samme selskapet, og er i prinsippet det samme. (drives på samme måte, av mange av de samme menneskene når det kommer til kursing, samme opplæring av ansatte osv.) håper det ordner seg for deg da!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Krev at de tar den tilbake, du har ikke fått det du hadde spesifisert du ville ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå