Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Jenten min fyller snart 6 år og vi har lyst å ha med noe godt og kjekt til lunsj denne dagen i barnehagen. De er 21 barn og 6 voksne mennesker. Har dere noen gode forslag? Vi skulle ønske vi kunne komme på noe annet enn sjokoladekake / muffins ol... men jeg har så dårlig fantasi... Men det må også være enkelt for de voksne å lage til / servere....Pris trenger dere ikke tenke på... Tips til oss??
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Boller Gelè (fint om noen har allergier) Fruktfat Pølser
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Hva med pizzasnurrer? De kan lages dagen før og varmes opp i bhg. Lett å lage til mange og lett å få med seg i poser.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Vi har barnehage hvor de ikke er lov til å ta med kaker, så jeg lager alltid enten pizzasnurrer (m/kjøttdeig, tomatpurre og ost) eller fylte horn med ost og skinke. Dette har vært super suksess hver gang, og i tillegg blir man jo mett av det. Hvis dere har muslimer i bhg, så vær obs på å lage noen uten skinke også.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Takk for masse gode ideer.... er noen muslimer der ja.. så får lage noen "vegetar" også.. eller finne noe annet fyll...og det blir det "prinsessen" velger...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå