Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Hei. Noen som vet om jeg må gjøre noe mer nå i forhold til å IKKE få noe stress med årsavgift på bil.. Jeg solgte bilen til en fyr for en måned siden ca, og leverte inn skiltene på bilen til biltilsynet på onsdag... Jeg må vel ikke betale noe, eller melde i fra til tollvesenet da?? takk for svar
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Den som eier bilen ved årsskiftet skal betale årsavgiften
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 http://www.toll.no/templates_TAD/Topic.aspx?id=195017&epslanguage=no
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Du kunne ha lagt årsavgiften inn i salgssummen, for den sendes uansett til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå