Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Vet ikke om vi venter gutt eller jente. Liker litt spesielle navn som ikke så mange heter. Navn som står på listen er Vilja, Vårin, Jonah og Linus. Så har vi tullet litt med Bruno, jeg synes det er tøft men kanskje litt for spes.? Storebror heter Bastian.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Finnes mange navn som er spesielle som ikke så mange har, vet om tre søsken som heter Eydis Eyvor Ask Skjalg kjartan Jette Iver er jo og et navn ikke så mange har Selv har jeg mange favoritter: Malin Eirin Alexandra Carmen Erika Runa Iben Erik/Eirik Mads Evander Troy Rudy Jaden Synes navnene du hadde var fine, bortsett fra Linus.. det liker jeg ikke, men smaken er jo som baken, og godt er det Lykke til med baby og lykke til med navnevalg !
Tante Blås Squaw Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Bruno er knalltøft! :oD Boris også! Mine yndlinger; Caspian Silas Brynjar Aurelia My
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Ja det er tøft, får smake litt mer på det:) Boris og Silas skal skrives på listen, takk! Har tenkt på Balder og Loke også. Caspian er veldig fint, men altfor likt Bastian.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå