Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Synes det er så søtt. Men søsteren min synes det er fjollete.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 det skal den neste hunden min hete Synes det er kjempefint, men litt for "hunde/hesteaktig" for min del
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Mulig du kaller musa di Molly, 15.44 men jeg har aldri hørt om mus som heter det HI
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Vet om en hund som heter det. Hvit puddel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå