Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer skal gifte oss og har endelig satt datoen til august neste år:) Å som jeg gleder meg! Men hvor lang tid i forveien bør man begynne å planlegge?

Noen erfaringer? Blir kirkebryllup, rundt 60 gjester..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lokalet må du leie NÅ!

Ofte er det 2 års venteliste. Det samme gjelder kirke og fotograf.

Kjole, bukett og mat kan du vente litt med.

Skrevet

vi brant oss på brudekjole.. Trodde aldri i verden at det var 6-8måneders leveringstid på en kjole.. men det var det gitt.. og siden vi begynte å kikke 3 mnd før bryllupet så ble plutselig 70% av kjolene vi så på i oslo ikke lenger verdt å kikke på, for de kunne ikke leveres..

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt kirke og avklart med lokalet at de har ledig.

Vi har satt dato til 30.06.12. Gleder meg :)

Skrevet

Så koselig:) Jeg har bestemt meg for lokale så nå er det bare å ringe å bestille. Gleder meg veldig jeg å, jeg og ei venninne skal på jentetur å kikke på kjoler om et par måneder, det blir moro:):)

Skrevet

Jeg begynte å planlegge med en gang han fridde :) Men det er alt etter hvor du skal gifte deg, jeg gifter meg på en liten plass så er ikke noe vente tid. Men vi så på alt og ordnet alt etter så, er greit å være i god tid for en kan få mye billig og dermed blir ikke bryllupet så dyrt. Så det anbefaler jeg. Vi gifter oss i april nå å resarverte kirken i desember, og da var vi tidlig ute :)

Skrevet

Vi skal gifte oss 16 august 2012 og vi har booket kirke og resturant.

Vi gifter oss i Praha

Skrevet

Vi skal gifte oss i september neste år. Kirka er bestilt og kjole er på plass :P Lokale er neste på lista og skal være i boks innen sommeren tenker jeg. Nå skal det sies at jeg er gravid nå, så alt som er unnagjort er deilig. Blir nok å planlegge med 2barn rundt seg tenker jeg:p + barnedåp i mellomtiden :) puh!

Skrevet

Vi gifter oss også august 2012, men her vi bor er det ikke noe hast med noen ting. Vi er godt igang med å planlegge likevel for å få prisene ned så mye som mulig =)

Men har ikke bestemt oss enda for om vi skal ha kirkebryllup eller ikke =) Lokalet er vi nesten klare med, en del alkohol er kjøpt inn, mat aner vi ikke hva vi skal ha engang...gjesteliste er nesten klart, forlovere er klart og kjole + dress=har ikke peiling =)))

Skrevet

Tror dette er veldig ymse i forhold til hvor i landet dere bor. Vi bor i utkanten av en storby, men vi har valgt å trekke både vielse og fest ut av byen, da er det bedre tilgjengelighet.

Jeg skal gifte meg om to måneder, og vi har ikke hatt hastverk for å si det sånn. Invitasjonene gikk ut for en drøy uke siden, og vi har ikke bestilt fotograf, frisør, klær til brudgom, underholdning, dekorasjoner, brudebukett, mat eller kake ennå. Ringer har vi visst heller ikke, og ikke kan vi danse :o)

Lokale og kirken bestilte vi for ca. 7 mnd. siden, for det er det som haster mest, i hvert fall om det er sommerbryllup.

Vi skal ha 65 gjester og bør vel kanskje sette i gang snart, men jeg syns planleggingen er gørr kjedelig og det samme gjør mannen, så vi tar det litt som det kommer - alt ordner seg, gidder i hvert fall ikke å stresse :o))

Om du syns planlegging er gøy så er det jo bare å sette i gang, skader sikkert ikke å være tidlig ute heller. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...