Frk Fjong Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Er det noen som har kjøpt Stokke sin tripp-trapp stol i Sverige, og vet om det svarer seg kontra å kjøpe den her i norge?? Er jo ofte sånn at norske produkter er dyrere i sverige, sånn at man sparer ikke noe likevel, selv om man trekker fra kursen.... Noen som vet?
Turtelduen Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Nei har desverre ikke gjort det... Men har to stående her som jeg absolutt ikke skal bruke mer. ;-) Så problemet er nok ikke at jeg kjøper dem mer... Sverger heller til Hokus Pokus (Etter 5 barn og 5 forskjellige barnestoler) den er genial! Den derimot (for å svare litt på spm ditt ang sverige) betalte jeg 750 NOK i Svinesund, kontra 1400,- her i norge...
Gjest ->>- Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Ikke i det siste, men jeg mener jeg så Happyland annonsere for Tripptrapper til 1450 SEK her om dagen.
Turtelduen Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 http://happyland.se/Portals/0/Stokke%20Tripp%20Trapp.pdf Se om vi får opp denne.. Vet ikke hva tripptrapp stol står til nå jeg...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå