Gå til innhold

Vente på blødning etter MA? (Samme som på 1. trimseter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på 2. ul i dag, 8+1, etter å ha vært første gangen i forrige uke. Den gangen mistenkte legene at ikke alt var OK, og det ble bekreftet i dag. Spiren vår hadde sluttet å utvikle seg rundt 5,5 uker.

Tom og rar følelse, men ikke knusende. Vi får prøve igjen, det var tross alt bare 1. ordinære forsøk (IVF).

Vi fikk beskjed om å dra hjem og vente på blødning. Legen trodde den ville komme av seg selv i løpet av en uke. Det ble jeg litt overrasket over, den har jo allerede latt vente på seg i nesten tre uker? Har ikke sett antydning til blod i det hele tatt. Noen som har erfaring med dette? Inntrykket mitt er at en enten tar piller eller kommer på utskrapning når slikt blir oppdaget. Vil egentlig bare bli ferdig med det nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må jeg bare si at det var trist at du mista. Neste gang så sitter'n :)

Jeg mista i begynnelsen av februar, skulle da vært 9 uker. Hadde vært dødt i 3-4 uker...fikk samme beskjed som deg, at jeg bare kunne vente til det kom ut. Men jeg ville bare ha det ut med en gang sånn at jeg bare kunne starte på nytt..og fikk derfor cytotek for å starte prossessen. Etter hva jeg har lest på nett kan det ta alt fra et par uker til maaange uker før det kommer igang...så jeg ville dratt til legen og bedt om å få piller. Skjønner veldig godt at du bare vil bli ferdig med det, var sånn jeg og følte det. Bli ferdig med det og starte på nytt rett og slett. Håper dette hjalp litt ihvertfall...lykke til :)

Skrevet

4-5 uker hadde det forresten vært dødt..og ingen antydning at det var det heller...så ikke godt å si hvor lang tid det ville tatt før jeg hadde begynt å blø det ut...

Skrevet

Satya,

du bør KREVE å få cytotec for å få igang prosessen. Kan være langvarig nok MED de.... Rart at du ikke fikk det med en gang. Er jo uutholdelig å bare vente.... Man vil jo helst bare bli ferdig med det og komme igang så raskt som mulig.

Ønsker deg lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...