Gå til innhold

hva hadde dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift og har barn. Jeg har det trygt og godt, litt lite kjærlighet føler jeg.

Det er en annen som jeg var sammen med for lenge siden. Vi bodde langt unna hverandre da, var unge, jeg valgte å gjøre det slutt. Jeg glemte han aldri, og ikke han meg heller. han sier at han har alltid elsket meg, Og aldri funnet seg noen annen.

Han har sagt tidligere og han har sagt det igjen. Hvis jeg vil er han min. Han har holdt sitt liv på vent og ventet på meg.

Jeg møtte han i sommer og det var full klaff. Vi hadde ikke sex.

Ville dere valgt kjærligheten?

Gått fra familien på grunn av ekte kjærlighet?

Det er gjensidig.

Nåværende mann, trygt og godt familieliv. Men ingen kos, eller kjærtegn.

Det er vanskelig å bryte opp, og jeg ønsker å velge han jeg føler sterk kjærlighet til. Men hvordan begynne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt familien og min mann.

Selv denne x`en kan vise lite kjærlighet og lite kos når dere har vært sammen i 6mnd. Du lever nå på en drøm om hvordan han er - du vet ikke egentlig hvordan det vil bli. Vil du virkelig bryte opp familien din og ta sjansen?

Man forlater ikke familien når det blir vanskelig. Man jobber heller med saken. Blod, svette og tårer mener jeg:) Om du vil at mannen din skal bli mer følsom så må du fortelle han dette. Du har sikkert sagt det flere ganger til han, men skjønner han alvoret. Vet han hva som står på spill?

Kan du se i øynene til dine barn og si; Vi bor ikke med pappa fordi han kysset meg bare ikke nok.

I et ekteskap går livet opp og ned, man må være forberedt på nedgang. Føler du en krise nå, så er det helt normalt. Kutt all kontakt med exsen og gi all din energi til familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...