Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 F.eks skriver "hvite" løgner Jeg er så "sinnsykt" glad Prøver og "trenge" meg inn i et hjørne Har falt "pladask" for.. Osv osv.. Hoho=D
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Skjønner ikke.. Er det anførselstegnene som er latterlige, eller selve teksten? I setn. på tredje linje skulle det stått "prøver Å trenge meg inn i et hjørne", men det er sikkert ikke det som er morsomt?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 ja det var jo virkelig morsomt.... ehh.. tenker du på dobbelbetydningen av utrykkene som f.eks- jeg har det fryktelig bra- som er så morsomt?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #9 Skrevet 17. mars 2011 Åh nei dere er dårlige i norsk! Poenget til HI er jo at dette er totalt feil bruk av anførselstegnene! Det er jo derfor det er morsomt!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #10 Skrevet 17. mars 2011 Jeg ler av dem som skriver Hehe. Det heter he,he. Jeg ler også av dem som har to punktum etter Hehe. Om det var mening å ha to prikker der så skal det ikke være stor bokstav i ordet som kommer etter. Er totalt uintelligent å le av noen skrivefeil når man har så mange selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå