Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Bak leggene miner er det så mange røde prikker. Hva er egentlig dette? Det forsvinner når jeg blir veldig brun. Jeg lurer på om det er store porer eller hårsekker. Det er ikke noe utslett, men mer under huden min. Ser at flere andre jenter også har dette, men ikke alle. Skulle gjerne bli kvitt dette. Noen tips? Er normalvektig så det er ikke det at huden strekker seg.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Kan være reaksjon på barbering. Har det selv, og det kom etter jeg barberte meg for første gang på en lang stund. Hatt det i flere år, og tviler på jeg blir kvitt det. Prøver å skrubbe med hampvott, men det hjelper lite. Jeg barberer ikke lenger, men bruker voks eller krem. Såg et program på tv her en dag der en hadde fått store reaksjoner etter at hun barberte leggene for første gang. Fikk ikke sett programmet sammenghengende, men hun fikk hvertfall et eller annet for å smøre med og ble merkbart bedre.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Tusen takk for svar! Skal jammen nå bare bruke hårfjerningskrem - for jeg tror det er noe i det du sier. Noen andre som er blitt kvitt disse "prikkene"? H.I.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå