Gå til innhold

Hvor ofte veier du deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver eneste dag.. Ond sirkel.

Hvorfor? Livredd for å legge på meg..

Skrevet

Hver eneste morgen. Her skal jeg ha full kontroll. Ikke slik som sist gang da jeg ble en elefant.

Skrevet

hoho, min vekt er ødelagt så gjorde det hver gang det var svangerskapskontroll. aka 3 ganger i år. 0 ganger i fjor xD

Skrevet

Omtrent aldri.

Tenkte å veie meg dagen før fødsel (skal ha ks) for å følge litt med på hvor mye jeg går ned/bør gå ned i etterkant av fødselen:)

Har ikke veid meg siden starten av svangerskapet, så vet ikke helt hvor mange kilo jeg har gått opp. Har ei bukse som jeg bruker som måleindikator, så når den passer igjen er sikkert vekta ok, hehe:)

Skrevet

har aldri hatt vekt, så veier meg kun når jeg er på besøk hos folk som har vekt lett synlig på badet... (dersom jeg må på do)

Hvorfor... fordi det er greit å ha en viss formening om vekta....

Skrevet

Hver eneste morgen. Slanker meg og har stålkontroll.

Går jeg opp i vekt så vet jeg iallefall hva jeg ikke skal spise i helgen.

Skrevet

Hver dag. Liker å ha kontroll.

Skrevet

Ca 3 ganger for dagen, for å sjekke om jeg har gått ned i vekt, opp i vekt eller om jeg er stabil.

Skrevet

Jeg er gravid og sist jeg veide meg viste vekta 79. Siden jeg da skjønner at det neste er 80, har jeg ikke veid meg på en stund ;-)

Skrevet

Til vanlig hver tirsdag morgen.

Fordi jeg slanker meg og vil ha kontroll, men vil helst ikke veie meg hver dag siden man varierer en del fra dag til dag.

Blir kanskje oftere når jeg har nådd målet, mens kroppen stabiliserer seg, for å passe ekstra på da.

Skrevet

Når jeg plutselig få øye på vekten under skapene på badet :P

Ikke så ofte med andre ord.

Skrevet

Morgen og kveld...kanskje midt på dag hvis jeg finner det for godt...jeg er livredd for å legge på meg og har hatt det sånn siden tenårene...

Skrevet

Omtrent aldri. Men var på besøk hos kusina mi ifjor (bor i en annen by) og veide meg på vekten hennes.

Skrevet

Aldri. har aldri hatt vekt(er 44 år) Veier meg kun hos jordmor de gangene jeg har gått gravid.-Er ikke overvektig;)

Skrevet

Av og til. Kanskje annenhver dag i perioder. Men jeg bryr meg lite.... Det er bare en vane, og vekta står der på badet....

Jeg bryr meg egentlig like lite nå som jeg er ca 15-20 kg overvektig, som jeg brydde meg da jeg var normalvektig. Jeg er ikke gravid.

Dette var faktisk en vane jeg la meg til da jeg var undervektig, og full i panikk for å bli altfor undervektig. Jeg så ut som et beinrangel og likte det ikke i hele tatt.

Nå er alle kg helt ok ;)

Skrevet

1 gang i uka fordi jeg er på slankern- Ellers: yyyderst sjelden;)

Skrevet

Normalt sett en gang i uka for å se etter at jeg holder meg innen det vektintervallet jeg har bestemt at jeg vil ligge. Forrige uke bikket jeg over, derfor tar jeg en uke med slanking nå. Da veier jg meg ca hver annen dag, selv om det ikke r anbefalt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...