Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Hei! Jeg og samboeren min har vært sammen i 5 år, og har en sønn på 3 år. Har lenge tenkt på å gå fra han, da det har vært mye "psykisk terror" fra hans side. Kan ikke gjøre noe uten at det er galt, og slenger ofte dritt bare for å være ekkel. Og han er aldri hjemme, og hvis han er det så jobber han. Problemet nå er: Jeg var bortreist en helg hos gode venner, og endte da opp med en god venn av venninnen min. Har aldri gjort noe sånt før, og brukte beskyttelse. Alikevel klarte jeg å bli gravid! må ha sprukket. Vet at det ikke er samboeren min sitt da vi ikke har hatt sex på 2 mnd. Hva skal jeg gjøre? Har jobbet med å finne ut hvordan jeg skal klare å gå fra han, også skjer dette. Håpløs situasjon. Noen som har vært i en lignende situasjon, eller har noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Den største grunnen til at jeg ikke har gått fra han er at vi har barn sammen, og føler så stort ansvar for å holde "mamma og pappa sammen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå