Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Gjør du helt sikkert. Har kjøpt antibiotika, paralgin forte og valium på apoteket der uten resept.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Det er en grunn til at Reductil er trukket fra markedet i norge, men hey, om du vil gamble med helsa så sett igang!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 12:09 svar heller på det hun spurte om. Hu er sikkert klar over det, siden hun ska kjøpe det på kypros. trenger ikke leke helsemyndighet du.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Valium og Paralgin Forte er jo heller ikke dumt : ) Men lir kanskje bråk med å få de inn i landet? hvor bør jeg oppbevare de? I kofferten eller i håndveska?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Det blir vel ansett som smugling hvis du tar det inn i Norge tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 Det må da være lov å si ifra? Det er ikke sikkert at hun visste det, faktisk. Folk vet jo ikke at de må ha sex for å bli gravide, så hvordan skal jeg vite at alle vet alt til enhver tid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå