Gå til innhold

En ting som til stadighet forundrer meg....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller forresten 2.....

 

Jeg jobber i en elektrobutikk og møter mange uvitende mennesker. Men det forundrer meg at voksne oppegående mennesker ikke vet at man må ta vare på kvitteringer!

 

Og tro det eller ei, det er mange som ikke vet at man ikke kan lade opp vanlige billige batterier, men setter dem i trådløse telefoner og setter de på ladestasjonen... Så kommer de og klager og blir så forundret når dem blir fortalt at det kan ødelegge apparatet...

 

Hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et tips til alle: kjøp på elkjøp. der blir varene registrert så slipper man kvitering :)

 

og hvorfor er det så rart at ikke alle vet om det med batteriene? :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...