Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Eller forresten 2..... Jeg jobber i en elektrobutikk og møter mange uvitende mennesker. Men det forundrer meg at voksne oppegående mennesker ikke vet at man må ta vare på kvitteringer! Og tro det eller ei, det er mange som ikke vet at man ikke kan lade opp vanlige billige batterier, men setter dem i trådløse telefoner og setter de på ladestasjonen... Så kommer de og klager og blir så forundret når dem blir fortalt at det kan ødelegge apparatet... Hehe....
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 et tips til alle: kjøp på elkjøp. der blir varene registrert så slipper man kvitering og hvorfor er det så rart at ikke alle vet om det med batteriene? :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå