Gå til innhold

Snart tid for 3D ultralyd.


Nancyj

Anbefalte innlegg

Nå er det bare 8 dager igjen til vi skal få "møte" babyen igjen og denne gangen i 3D. Du kan tro vi gleder oss. Tipper at det blir en helt annen opplevelse enn 2D, som er vanlig ultralyd. Lurer på hvordan den kommende pappa kommer til å være natten til den store dagen. Husker natten før den ordinære ultralyden. Da var han bare en pest og en plage fordi han gledet seg så og fikk ikke sove. Forhåpentligvis så vil han sove siden vi har en stykke å kjøre denne gangen. Kanskje vi får vite om lillebaby er en gutt eller en jente. Jeg selv er ikke sikker lenger siden det har vært så att og fram om akkurat det. Samtidig er jeg forberedt på å måtte vente til lillebaby er kommet ut. Mange som har vært på 3D eller som skal snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til, veldig spennende :-) Vi var desverre uheldig med 3d ul, jenta ligger i seteleie og hadde både hender og føtter foran ansiktet, så var lite å se. Dette var i uke 28. Fikk prøve igjen i uke 32, men var hun ville ikke vise seg da heller! Men fikk jo alikevel måle str, se at hun hadde fått en del hår allerede, og ikke minst se at alt sto bra til der inne, og det er jo det viktigste :-) Selv om jeg skulle ønske at vi fikk sett ansiktet hennes også då, men får vel bare vente i spenning ;-) Håper du er litt mer heldig enn meg, fikk beskjed om at det var svært sjelden dette skjedde, så det er du nok :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi får bra bilder. Vi har ikke vært så heldig med bildene som vi fikk fra de vanlige ultralydene. Har samtidig en liten redsel for 3D ultralyden. Er redd de skal ha oversett noe i den vanlige ultralyden og finne det nå i 3D. Er så redd for at babyen ikke skal ha det bra. Skal i vanlig ultralyd i uke 32 for å sjekke om morkaka har flyttet seg. I den ordinære fikk jeg beskjed om at den lå i dypt sete. Hatt en del problemer på grunn av dette. Håper at den har flyttet seg opp og at jeg slipper keisersnitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...