Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 De to siste ukene har de testet slankemidler i form av pulver, ved å sette en tjukkas på 3 ukers pulverkur. Og så en uke etter avsluttet kur skal de veies igjen. Og konklusjonen er at NIX, det funker ikke - du går ikke ned på det. Makan til sludder! Det som er greia er at de som har vært testpersoner har gått ned mange kilo og den dagen de er ferdige er de rett tilbake på det kostholdet som tidligere gjorde dem feite. Og som testpersonen i går sa, hun var skikkelig overrasket over det. Disse testene gir ikke et rettferdig bilde av pulverkurer. Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget men det er så på trynet!!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Nå var hun vel ikke akkurat en tjukkas.... MEN hun sa jo at hun hadde spist veldig sunt etter pulverkuren. Og når de reklamerer med at en skal gå ned opptil 12 kg på 15-20 dager (sånn ca..) så sier de etterpå at siden hun "bare" gikk på det i 25 dager, så var det for lite... Mange brukte det i 3 mnd... Masse dårlige unnskyldninger der synes jeg
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 pulverkurer ødelegger også forbrenningen .. så lite av det du spiser etter endt kur blir ikke forbrent og kroppen lagrer...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Joda, det er jeg enig i. De har helt sikkert forsøkt kuren på folk som har gått ned 12 kg på 20 dager, det er nok fullt mulig for et ekstremt overvektig menneske. Hun sa jo selv at hun hadde gått ned godt over 5 kg, du smeller ikke opp 5 kg på en uke igjen av å spise knekkebrød altså....
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Det der er det ikke hold i 11.35. Men man må GRADVIS venne seg til mat igjen. Det har ikke tv2 tatt hensyn til.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 nå kroppen er satt på sparebluss av å bare drikke pulver, så vil du jo legge på deg av alt du putter i munnen etterpå... Forbrenning er en merkelig ting. Under sykdom har jeg opplevd å gå opp 18 kg over veldig kort tid, og ned igjen 20 i løpet av ett par mnd.. Så jeg tror nok at pulverkurer ødelegger den balansen
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 Legen fra Ullevål som jobber med overvekt og ernæring var ihvertfall enig med 11.35...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #8 Skrevet 17. mars 2011 jeg stoler mer på legen enn på en anonym 1138 hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå