Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Har ingen kropslige komplekser. Men har et kompleks fordi jeg kan være altfor sjenert.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Kropp: Magen min, hoftene, lårene, dobbelthaken, håret mitt, smilet mitt, munnen min, nesa mi, huden min, strekkmerkene, utseende på musa.. Andre: sjenansen min, intelligensen min (mindre smart), føler jeg stotrer og sier rare ting, kan ikke kle meg, kan ikke pynte meg, finner aldri fine sko.. kommer aldri noen vei i livet..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Hehe. til 12:27: er det noe ved deg du ser som positivt?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 huff..du kan begynne veien videre i livet med å finne positive ting om deg selv! det er garantert masse bra med deg! trist å lese at du har så lav tiltro til deg selv. sikker på at du har masse å tilby!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #9 Skrevet 17. mars 2011 kun komplekser for rumpe og øvre del av lår, men begynner å like disse delene bedre og bedre også
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #10 Skrevet 17. mars 2011 kropslig: magen jeg ser gravid ut og er ikke det. annet: jeg har dysleksi og sliter litt med ting som har med det å gjøre. altså holde foredrag med kort varsel ol. da jeg ikke kan stå å lese stikkord eller lese opp for å komme inn i det jeg holder på med. bli bedt om å skrive referater i sammenhenger hvor jeg ikke kan stoppe opp for å notere. det er vondt fordi jeg da blir dårligere enn de andre. ikke noen god følelse.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #11 Skrevet 17. mars 2011 Er generelt sett fornøyd med både utseende og personlighet (uten at det betyr at jeg anser meg selv som perfekt), men jeg har ett kompleks, som jeg aldri snakker om: hårvekst. Det kan man heldigvis gjøre noe med, men det er mye arbeid.. Men dette er faktisk noe som plager meg.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #14 Skrevet 19. mars 2011 Inkontinens etter den 3 fødselen - det plager meg veldig selv om jeg klarer å holde det skjult. Et annet kompleks er sangstemmen min...
Gjest Skrevet 19. mars 2011 #15 Skrevet 19. mars 2011 -Rumpen og baksiden av lårene mine -At jeg ikke klarer å engasjere meg i "verden" (politikk, hvem som er hvem, osv) og derfor havner litt utenfor mange av diskusjonene i vennegjengen
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #16 Skrevet 19. mars 2011 Baksiden av lårene. Har cellulitter fordi om jeg er veldig slank. En stor smilerynke som har kommet etter jeg fikk min første fordi jeg tok av så mye (bare litt mer enn jeg var før jeg ble gravid men det viser likevel goodt på ansiktet mitt) At jeg er veldig bleik og at øyenbryna mine er helt lyse. Hengepuppene etter amming. Men ellers så vil jeg bare si at jeg har grei selvtillitt uansett, men det er vel disse tingene som "plager" meg om jeg skal sette fingeren på noe. Øyenbryna er det bare til å tegne og det finnes solarium, cellulitter har nokså mange så er glad det ikke er verre ting jeg har komplekser for:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #17 Skrevet 19. mars 2011 Det kroppslige som plager meg er gravidmagen uten baby.. Ser gravid ut og ungen er 7 mnd.. Puppene henger mer enn jeg ønsker og er for store.. Strekkmerker på armer, pupper, mage, "sideflesket", rumpe, lår og baksiden av knærne(!?!?) og ja, ble passe ødelagt etter svangerskapet.. Dobbelthaka.. Fortennene mine.. Andre ikkekroppslige plager er at jeg har fryktelig dårlig selvtillit. Tørr ikke ta kontakt med folk, og når jeg først har fått kontakt med noen er jeg veeeldig stille og sjenert.. Selvtilliten blir heller ikke bedre av at jeg ikke har klær utenom gravidklærne mine som jeg synes er komfortabelt å bruke blandt folk. Altså jeg har nesten ingenting å ha på meg offentlig. Er gudsjelov passe fornøyd med øynene mine :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #18 Skrevet 19. mars 2011 Strekkmerker og babymage (en sånn over buksekanten, uansett hvor mye/lite jeg veier.) Cellulitter. 20 år
midgard Skrevet 19. mars 2011 #19 Skrevet 19. mars 2011 Jeg kan være veldig skarp og direkte i væremåte og språk (både jobb og ellers). Det gir meg noen fordeler som jeg ikke klarer å gi slipp på, det kan være god timing for det, men jeg tar meg selv i å være slik når det ikke er god timing for det og... og skammer meg etterpå (selv om jeg fikk det slik som jeg ville). Men jeg jobber med saken. Kroppslig har jeg noen kg for mye, men de holder jeg på å lære meg å like.. hater å slanke meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå