Gå til innhold

Hes jente, barnehage?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har blit skikkelig hes etter å ha vært småforkjølet noen dager. Hun har nesten ikke stemme, men ellers er hun frisk og rask, ingen feber og lite hoste, spiser og drikke normalt, turner og herjer. Det er kunn stemmen som er problemet. Ville dere sendt henne i barnehagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hvorfor ikke?

Du drar vel ut du også, når du er hes? :)

Så lenge formen er fin,så ser jeg ikke grunnen til at hun ikke skulle det.

Skrevet

Enig. Du kan leverer henne og la henne være der en stund. Hvis ingen fra bhg ringer, så betyr det at hun har det helt fint der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...