Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Jenta vår har blit skikkelig hes etter å ha vært småforkjølet noen dager. Hun har nesten ikke stemme, men ellers er hun frisk og rask, ingen feber og lite hoste, spiser og drikke normalt, turner og herjer. Det er kunn stemmen som er problemet. Ville dere sendt henne i barnehagen?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 ja, hvorfor ikke? Du drar vel ut du også, når du er hes? Så lenge formen er fin,så ser jeg ikke grunnen til at hun ikke skulle det.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Enig. Du kan leverer henne og la henne være der en stund. Hvis ingen fra bhg ringer, så betyr det at hun har det helt fint der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå