Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med en liten ting. Hva er symptomene på at at barn har fått mark? Om en mistenker at en selv eller barne har fått dette, må man da gå til legen, eller kan en ta en markekur på egenhånd? Har en gutt som aldri klager over noen ting, så har ikke fått noen signaler på at noe er galt, men kjenner selv innimellom at det klør/ kiler litt i endetarmsåpningen. Er d slik at om en har fått det, så må hele familien ta kuren?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Datteren min har hatt småmark et par ganger. Det klør noe helt sinnsykt på kveldstid. Tror muligens det er slik at marken kommer ut da for å legge egg. Har hatt flytende vermox i kjøleskapet som jeg kunne gi ved behov, men når har jeg gått over til tabletter. Vi har katter og det skjer fortsatt at ungene får småmark altså. Kan ikke huske at jeg selv har hatt det eller har hatt behov for å ta kur, men det kjenner du veldig godt selv. Har derimot et barn fått det ville jeg sjekket de andre for mark i samme slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå