Gå til innhold

Fi**e på boks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mange av mennene deres fitte på boks? Og bruker de den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har han ikke :D Og han ler av de som har det! Hihi.

Skrevet

Haha, nei han har ikke det :-) Tror faktisk han fort hadde mista tenningen om han skulle prøvd å stappe den inn i den derre boksen også. Ikke mye sexy syn eller tanke det der nei! :-P

Skrevet

Nei. Men det må da vel være grisete? Hvordan vasker man den? For man MÅ jo vaske den ;)

Tips dersom du ønsker å bli gravid, men mannen ikke vil: Kjøp rattata på boks, og "stjel" spermen etterpå ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt det til ham. Første gang han fikk prøve den visste han ikke at jeg hadde kjøpt. Jeg ga ham bind for øynene, og snudde meg slik at han kunne slikke meg. Så fant jeg frem boksen og tredde den ned på kukken hans. Snakk om umiddelbar reaksjon... anbefales! :-)

Skrevet

Hmmm.. :D Hadde dere på en måte trekant med den boksen da? At han brukte den og slikka deg samtidig? :)

Skrevet

Det kan du på en måte si ja. Det var jo jeg som styrte boksen, og han bruker den ikke alene men ofte på denne måten sammen med meg.

Det er jo ingen hemmelighet at menn fantaserer om trekant (uansett hvor mye de forteller dere at neeeeeeida, det rekker med deg kjære, tenker aldri på å ha en dame til i senga jeg).

Og dette er en fin måte å gi ham trekant-feelingen på uten å måtte ha med en tredje person.

Prøv og han vil elske deg for alltid! ;-)

Skrevet

hva i all verden er fitte på boks???hva brukes den til og hvordan ser den ut??

Skrevet

Tusen takk for tipset :) Tror jeg skal prøve det ;) Har ingenting i mot å bli slikka ;)

Skrevet

Det blir på en måte en omvendt dildo for menn ;) Ser egentlig ut som en litt kraftig lommelykt utenpå.

Skrevet

men hvordan kan den brukes sammen med partneren da?og hvem holder denne boksen?

beklager,har ingen fantasi!:)

Skrevet

men hvordan kan den brukes sammen med partneren da?og hvem holder denne boksen?

beklager,har ingen fantasi!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...