Steget Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Hvis det er en manuell du mener, så har jeg den. Men jeg brukte den bare et par ganger, og kjøpte en elektrisk Avent istedet - fordi jeg måtte pumpe så mye. Så nå har jeg to til salgs.. Hvis du bare skal pumpe innimellom og du har godt med melk tror jeg Medela-pumpen holder fint. Den elektriske Avent-pumpa var jeg kjempefornøyd med, selvom pumping var noe herk over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå