Gå til innhold

Hvis du trodde ditt hus er rotete...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan folk får til å bo slik.. huff..

Skrevet

når jeg ser slikt så blir jeg først kvalm.

OG så tenker jeg: Hvor i alle dager sover de og spiser/lager mat?

EEEEEWWWW

Skrevet

Åååå, det var nesten litt godt. Sitter/ligger fast på sofaen (Dr.s order) og har dårlig samvittighet for alt husarbeid jeg ikke får gjort. Men nå ser stua vårt skikkelig fresht ut i forhold :)

Skrevet

usj a meg.... dette ser jo ikke bra ut.

Takk hi.. jeg får alltid så lyst til å rydde skikkelig i alle skuffer og skap når jeg ser slikt... Fått dagens inspirasjon nå =) selv om vi har det ganske så pent til vanlig!!

Skrevet

jeg får alltid inspirasjon av å se det der "kim rydder opp" programmet jeg :) husker ikke hvilken kanal, men det går på formiddagen hver dag en gang! masse smarte tips!

Skrevet

Det jeg ofte tenker når jeg ser slike bilder er - hvordan lukter det i det huset der? *grøss*

HI

Skrevet

Hahahaha! :D Morsom link!

Skrevet

tror dere på at noen virkelig bor som det der? jeg syns det er rotete her. har laget meg egg og ikke vasket stekepannen. leksebøækene mine ligger på stuebordet og gutten har togbane på romgulvet sitt. men de bildene der tok kaka. ser ut som jeg ahr det strøkent jo hahaha!

men seriøst, tror dere noen irkelig lever slikt?

Skrevet

Dette er jo helt tydelig hjemmene til såkalte "compulsive hoarders" (folk med samlemani). Dette er en psykisk lidelse, og kan ikke settes i kategori med late rotekopper.

Synes det vitner om ignoranse å latterliggjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...