Gå til innhold

og da kom det blod denne gangen og:((


Gjest

Anbefalte innlegg

er 4+6 i dag og i natt våkna jeg av at jeg følte med litt støl i magen. gikk på do å da kom det litt bod på papiret. hadde vanskelig for å sovne igjen for fryktet jo det verste...

 

nå noen timer senere, er det som en vanlig mens og jeg må vel bare gi opp denne mnd og da, er så fryktelig urettferdig...3 sa på bare kort tid, føler meg ikke akkurat så veldig gira på å fortsette å bli skuffet hver mnd... :(

 

ønsker dere alle sammen her inne lykke til videre! trist at jeg ikke får følge dere men er ikke mye jeg kan gjøre fra eller til med den saken.

får bare kose meg med de to jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff det var trist å høre...livets gang er bare sånn,en har ingen kontroll over hva som skjer når en er gravid.håper du kommer fint over dette,har opplevd det samme noen ganger,gjør vondt hver eneste gang...lykke til visst dere prøver igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juni-Jenta-10 + novemberbaby

Huff, så trist. Skjønner at du er skikkelig redd og lei deg. Har du bestilt time til legen for HCG-måling? Hvis ikke, kan jo det være en ide? Jeg blødde mye i mitt forrige svangerskap (tidlig), av og til nesten som en mens med masse klumper, men det gikk bra. Så alt håp trenger jo ikke å være ute?

 

Lykke lykke til, krysser fingrene hardt for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for omtanken jenter! *rørt*

 

Hadde en sa i des og da forsvant sympt før jeg begynte og blø + at jeg blødde i 8-10 dager etterpå.

for 5 uker siden blødde jeg i en dag og noen timer neste dag men så var det ikke mer. bruker ALDRI ha mensen mindre enn 4-5 dager.

 

i mellomtiden har jeg tatt tester med jevne mellomrom pga nyskjerrighet + at formen har blitt SKIKKELIG dårlig de siste ukene med oppkast, svimmelhet og ekkelt syn. i tillegg sover jeg MASSE..

har sikkert tatt 10 tester og forutenom 2 av de (tatt i mellom alle 10) har de vært positive. så jeg er litt småforvirret!!

 

men må vel bare godta at dette er kroppens måte å ordne opp i selv..

 

juni-jenta 10 + novemberbaby: hvor lenge varte blødningene og hadde du noe vondt? hvordan var det med symptomene?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juni-Jenta-10 + novemberbaby

Det varierte hvor lenge blødningene varte, blødde såpass ofte, og de kunne vare flere dager i strekk, og av og til bare en dag/noen timer. Alt fra litt rosa på papiret til mensen-lignende blødning. Hadde litt mensenmurringer da jeg blødde masse og ingen smerter da jeg blødde lite. Symptomene var absolutt til stede selv om jeg blødde, jeg kastet opp flere ganger om dagen til jeg var 3 måneder på vei.

 

Med de symptomene du har hatt de siste ukene, høres det jo veldig ut som du er gravid. Men du vil ikke ta HCG-prøver hos legen da, så får du et endelig svar?

 

Var det en sa du hadde for 5 uker siden? Er det mulig det kan være HCG som henger igjen siden det?

 

Håper alt ordner seg for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff kjære deg!

 

Jeg har også mistet 2 spirer siden oktober og mistenker at jeg mister denne gangen også, men prøver å holde litt håp i live da.

 

Ville bare si at jeg vet så godt hvor vodt det gjør og kniven som skjære gjennom hele kroppen i sånn sjokkmodus når man ser blodet første gangen..

Grusomt!!!

Håper det går bra for deg neste gang og at du ikke gir opp prøvingen selv om det er umenneskelig tungt noen ganger!

 

Masse gode klemmer fra en som forstår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for omtanken:))

 

Jeg skulle få komme på ul i morgen formiddag, for å se om det kunne være noe igjen å evt finne ut hva som gjør at det har gått feil vei 3 ganger på rad nå....

 

forventer ikke å se noe som helst på skjermen men gud, det hadde vært godt å sett en mini der inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff så trist å lese.. Jeg vil bare ønske deg lykke til i morgen, og alt godt.... Håper du blir værende her "i klubben"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juni-Jenta-10 + novemberbaby

Masse lykke til imorgen! Krysser fingrene..

Si fra hvordan det gikk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...