Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 er det noe jeg ikkje ha fått med meg. Kom bøsseberere med kreft sak no ? Skulle ha forstått japan krisen. Men hadde ikkje ei einaste krone og gi, slik er kort verden. Men er ikkje sjemde fordi alle tomflasken mine går til kreft huset i Bergen.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Ja, det har vært innsamling til kreftaksjonen. Japan trenger ikke pengene, de trenger hjelp og bistand. Er det noe land som har økonomi til å bygge seg opp igjen etter slike ting er det Japan
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Penger trenger dei til japan uansett. Koster å frakte med,tepper telt etc.
Tante Blås Squaw Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Kreftsaken kommer litt i skyggen av alt fokuset på Japan, men JA, det samles inn i disse dager )
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Hi Takker for svar vart så paff da dei kom. Ingen penger og gi men trøster meg med at jeg støtter Kreft huset i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå