Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Hva kan jeg forvente? Jeg vet ikke om jeg har så stor tro til denne personen. Men jeg tror på at noen kan. Hun overrasket meg for et par dager siden med å beskrive mine plager og vite akkurat hvor feilen var, det har jeg nettopp fått vite av legen selv. Så da gir jeg det en sjans Noen her som har prøvd dette? Skal man merke noe varme, kribling, "energier"? Eller føler man ingenting? Noen som har vært hos en healer som vil fortelle hvordan det foregår? På forhånd takk for svar
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Det skader vel i hvertfal ikkennet enn lommeboka.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Det tenker jeg også Hehe. Takk for innspill. HI
Gjest MMJ Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Jeg er litt overtroisk av meg... Så for en stund siden hørte jeg ei veninne som hadde blitt healet. Hun hadde blitt helt svimmel og tårene hadde skvetter og hun ble helt skjelven og rar etterpå - på en god måte. Så, da tenkte jeg, dette MÅ vi prøve. Både jeg, mannen og eldste jenta våres sliter med hodepine. Du, jeg var så SKUFFA!!! Jenta mi på 6 år også, hun spurte hvorfor ikke denne dama tok bort hodepinen når hun hadde lovet det. Jeg merket ikke en dritt!!! Så, det var 1300 kroner i DASS Jeg tror at man nesten "lurer" seg selv jeg. Man har så troa at man "kjenner" noe som ikke er der eller noe sånn. VI bli kontakthealet en gang, og ferjnhealet to ganger. Merket IKKE noe, ingen av oss tre. Nei... Jeg tror kanskje det finnes noen som kan det... MEN halloo så mange lurerifolk det er rundt forbi også!! Hun burde SKAMME seg denne dama! Og jeg skammer jeg litt selv også som var så naiv og GAV henne 1300 kroner.... for ingenting!
Pengetreet Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Du vil kunne kjenne varme eller energier. Det du skal være obs på er om hun lover deg å bli frisk, for det kan ikke noen healer garantere. Det kan være at sjelen din velger å holde på sykdommen og i så fall kan bare en healer lindre plagene. De dyktigste healerne hjelper personen å finne sine egne healende evner. Det er en helt annen teknikk hvor den som heales ikke er en "passiv" mottaker av energier, slik den tradisjonelle healingen foregår. Hilsen healer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå