Gå til innhold

flere som føler at ALLE andre blir gravide?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :) har egentlig bare "tittet" inne på disse siden. har vært prøvere nå siden august, å mistet i november (bursdagen min faktisk) å var igjennom et styr ut av en annen verden frem og tilbake med sykehus da jeg ble veldig dårlig å de misstenkte svangerskap utenfor livmoren :(

Nå er vi igang igjen men denne mnd var det ikke noe som klaffet tydeligvis :( ALLE rundt oss blir gravide og får barn i hytt og pine :P Flere som føler det sann? At det klaffer for ALLE andre enn seg selv...

hufffffff. mitt første innlegg ble et syte innlegg :( desverre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg skjønner veldig godt hva du føler. Jeg synes jeg ser gravide "overalt" for tiden. Har prøvd siden juli, og etter at vi begynnte har flere av mine venninner og kollegaer blitt gravide. Tror nok det er fordi man ønsker noe så sterkt, at man derfor legger mye mer merke til alle gravidmagene rundt seg, og dermed føler at "alle andre" blir gravide. Men prøv å tenk på det slik: du vet jo ikke hvor lenge de har prøvd før de ble gravide ;-)

Lykke til med prøvingen. Håper en spire sitter hos oss begge snart!

PS: det er lov å syte litt innimellom. Det hjelper å få det ut.

Skrevet

Samme her, eg vet ikkje mer ka eg kan gjøre, han MANGE veninner som er gravide!! No har eg gått ned over 80 kg, begge to (meg og min samboer) har kuttet drastisk ned på røykingen og eg spiser sunt, og vi legger inn "aksjer" hele tiden, eg fatter bare ikkje mer kva eg/vi kan gjøre. Har ikkje gått på prevensjon på over 4 år, men er vel det siste året (etter gastic bypass-en) vi virkelig har prøvd, men..... :( Så du er IKKJE(!!!!!) aleine :(

Skrevet

jepp, jeg syns også ALLE blir gravide!

Mange venninner som skal ha nr to (eller tre!)

Ble jo selv gravid i januar, men det ble oppdaget at det var en MA tidligere denne uka, så jeg er tilbake på bli gravid...

Vi hadde prøvd siden august da jeg ble gravid, og planlagt siden februar 2010... Føler jeg står "på bar bakke" igjen nå...

Håper vi blir gravide igjen snart!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Krysser fingrene (IKKJE beina:P) for oss alle!!!

Skrevet

Jeg synes denne prøvingen er skikkelig vond !! Føler at alle klarer det utenom meg ! Gravide og små barn over alt. Bare det å gå på kjøpesenter synes jeg er vondt fortiden...

Det hjelper ikke å tenke på at Mor og søster ble gravide første Mnd de prøvde med hele 3 unger.. Urettferdig !!

Mi nærmeste vennine skal ha baby i juni og eg bare så sinnsyke musunnelige...

Skrevet

Føler med deg Metti, vi er nok i samme båt vi to.

Skrevet

jeg har også kuttet drastisk ned på røyken.. Men hver gang spottingen eller tr kommer er det det første jeg tyr til for å trøste meg

Skrevet

Jeg henger meg veldig på der. Siden vi begynte å prøve sommeren 2009 har 20-25 av venner, bekjente og kollegaer fått barn. Og 90% av de VET jeg med sikkerhet at de ikke har prøvd mer enn i maks fire måneder! Så det føles virkelig som om ALLE blir gravide rundt meg.

Jeg måtte gå ut av en klesbutikk for litt siden. Der var det en VELDIG ung jente som handlet klær med kjæresten sin. "Du må jo kjøpe klær som er større nå kjære, husk du kommer jo bare til å bli større nå i ni måneder" Da jeg hørte kjæresten si det til jenta så måtte jeg bare gå. Jeg orket ikke å handle klær ved siden av ENDA et gravid menneske.

Hvis ikke jeg blir gravid neste måned heller så får vi ikke barn i 2011 heller. Vi som hadde planlagt å få barn i begynnelsen av 2010...

Skrevet

slenger meg med her!!!! Har prøvd siden juni 2009, hadde en SA i juli i fjor.. Hører om stadig flere som blir gravid og det er like vondt hver gang... er ikke så lett å glede seg sammen med venner! å gå og tenke på dette hele tiden hjelper vel ikke akkurat på men det er ikke bare å skru av en bryter heller.. Vi har et mål om å få i løpet av 2011 men det begynner å bli dårlig med tid!! Føles godt på en måte at vi er flere i samme båt, håper vi alle greier det snart!!!!

Skrevet

Jeg må si jeg er enig i dere! Har x antall venninner som er gravide eller nettopp har født. Selv har jeg gått uten prevensjon siden Januar 10, men vi har ikke prøvd aktivt før de 3 siste månedene.

Samtidig føler jeg ikke jeg har så mye å si når jeg tenker på dere som går flere år uten at det skjer noe, jeg beundrer deres tålmodighet:) Stå på alle sammen, plutselig har vi en liten spire i magen:)

Skrevet

Slenger meg på jeg også.

Har prøvd i halvannet år og har hatt to SA. Mistet i Oktober 2009, 9 uker, og romjulen 2010,9 uker.

Det som jeg synes er ille er at naboen og jeg skulle ha med 6 ukers mellomrom og hun er fremdeles gravid.

Hun klarte å bli gravid selv om hun måtte fjerne en eggstokk sommeren 2010, og om ikke det var nok så hadde hun blødninger tidlig i svangerskapet i flere dager og trodde hun ville miste. Men spiren klorte seg fast.

Mens jeg, som har begge eggstokkene i behold, ikke klarer å bli gravid, og når jeg gjør det så mister jeg bare. Trodde jeg skulle være like heldig når jeg begynte å blø, men spiren ville ikke.

Så ja, jeg synes det er urettferdig :((

Men når det er sagt så gleder jeg meg på hennes vegne. Jeg får sikkert låne'n litt så da er ting litt (bare litt) lettere.

Skal til legen til mandag så håper jeg vi kan få litt uredning på hvorfor vi mister osv. Håper bare jeg ikke har kommet i overgangsalderen i en alder av 36 år.......Har liksom ikke hatt mensen siden SA'en i romjulen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...