Gå til innhold

Hvilket av alternativene ville du ha valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt hvis du ville vært med;-)

Konseptet: "Modell for en dag." Du blir sminket og stylet på håret etter din klesstil, fotografert, får ett bilde tilsendt i posten i tillegg til mulighet for å bestille flere, samt goodiebag med stæsj for min. 3-400,-

Alt. 1: På en måte stasjoner i relativt hurtig tempo. Man blir først sminket, så fikset på håret og deretter fotografert. Alt selvsagt ordentlig, men man er ferdig på en times tid.

Pris: 600,-

Alt. 2: Samme opplegg egentlig, men bedre tid. Det blir da gjerne litt mer fancy sminke og frisyre.

Pris: 1000,-

Og hva syns du om prisene? For make up, styling + bilde i posten er egentlig pris 1200,- Fotografering koster vanligvis 500,- men siden jeg har gratis fotografering nå, teller jeg ikke den prisen med. Jeg har fått masse produkter fra forskjellige sponsorer, egentlig helt overveldende. Så det blir bra goodiebager.

Noen syns 600,- er greit og noen syns det er for lite. (Har kun hatt det som alternativ til nå.) I forhold til egentlig pris er det jo veldig billig, men med tanke på at dette er for å bygge opp et navn, er ikke målet å gå i pluss (har utgifter på lønn til frisør og make up artist i tillegg til studioleie.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...