Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Har litt hudormer rundt nesen, ved munnviken og haken. Har prøvd noen produkter blandt annet fra Clinicque, men det har ikke hjulpet noe i særlig grad. Er det noen som kan anbefalle meg noen produkter som de har vært veldig fornøyd med?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Clinique har hjulpet meg, den serien hvor du først vasker - tonic - kvisekrem - vanlig krem Brukt det morgen + kveld og det har i allefall hjulpet meg, slurver jeg så kommer det tilbake med en gang
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Clinique funker desverre ikke på meg, selv om jeg har brukt det hver dag morgen og kveld som anbefalt. Noen med noen andre tips? HI
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Sorte prikker må klemmes ut for å forsvinne helt - det er jo små "plugger" med talg,svette,støv etc, noen sitter jo relativt dypt i porene, og er vanskelig å f helt bort bare ved rensing. Mange advarer mot å klemme på dem selv, så hvis du ikke tør ta sjansen, så få en dyprens hos hudpleier, de klemmer dem ut for deg. Jeg har goderfaring med å klemme dem ut selv uten å få arr eller betennelser, men da er det viktig at du åpner porene flørst ( med damp el varmt vann), renser, og så klemmer forsiktig med fingertuppene (lange negler egner seg ikke). Rens godt etterpå m ansiktsvann og smør m fuktighetskrem.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Herbalife sine hudpleieprodukter.. Ellers (om det er sorte prikker du mener) hjelper pealing
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Bruke sånne porestrips, nivea sine er gode. De får du kjøpt på Vita. Jeg dusjer i varmt vann for å åpne porene, så bruker jeg en ansiktsmaske fra cosmica tror jeg det er som trekker ut fettet fra de åpne porene så bruker jeg stripsene og avslutter med en sånn gel som renser inni porene. Dette gjør jeg en dag i uka og det hjelper mye selv om de ikke forsvinner helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå