tola59 Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Skulle ha mensen på fredag som var, men ikke tegn til den enda... Tok test på tirsdag men negativ. Har to barn fra før og med de fant jeg rimelig kjapt ut at jeg var gravid... Har masse symptomer: ømme og enorme store pupper tisser hele tiden løs og luftig mage sulten halsbrann småkvalm humørsviginger vondt i korsryggen Hvis jeg var gravid skulle ikke testen på tirdag vert positiv??? skjønner ikke noe jeg... Hva tror dere???
SNURF 5 GUTTER Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Du har mangen symptomer på gravid. Kansje kroppen produserer lite hcg i starten Krysser fingrene for deg.
Tråddreper Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Eg skjønne heller ikkje ka som skjer med meg.. På søndag er eg 14 dagar øve IKM dagen. Har hatt symptomer i 3 veker. Har tatt regelmessig g-testar siden IKM 6 mars, seinast i dag, men alle vise heilt negativt.. Eg har hatt regelmessige syklusa ette eg slutta på pilla i oktober, so eg spør som deg; ka skjer???? MEN; lese på nette om ganske mange som har gått opp mot 6 veker før g-testen vise positivt. Noken er rett å slett sein med å produsera hcg hormonet.. Ser du skrive at du har funne ut tidlig i tidligare graviditetar, so ka som er tilfelle no, er ikkje godt å sei. Lykke t
tola59 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2011 Ikke godt å si hva kroppen driver med...Håper jo så klart på at jeg er gravid, men når verken g.test er positiv og mensen ikke kommer...Føler jeg det er noe som ikke stemmer...Men men får bare vente å se!!!!!!! Har lest mye på nettet jeg også om Hcg og forsinket eggløsning... Men så rart at ting er så annerledes nå enn med tidligere menssykluser og graviditeter...Tror jeg blir små rar av hele greia...Hehehe...mulig derfor ikke mens kommer... Tar en test i morgen så får jeg se hva den viser... Håper på d beste!!!!!!
ispinne Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 hvor lenge siden er det du slutta på p-pillen? hvis nylig, så har p-pilleslutt veldig ofte samme symptomer som graviditet. jeg fikk omtrent ALLE!
tola59 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2011 Hei igjen!! Testet negativ i dag også... Fikk sånne mens smerter i går kveld og har hatt det i hele dag...Men ingen mens. Har vert så sykt humørsyk i dag fra glede til tårer....Huff!!!!! Tok ut hormonspiral den 12 februar så blødde jeg i 4 dager... Mulig det er derfor at syklusen min er helt på bærtur... Hvis ikke mensen kommer i løpet av helgen må jeg til legen. Hadde egentlig vert greit å fått mens nå så vet jeg i hvertfall at alt er normalt... Men verken mens eller positiv test...Frustrerende egentlig....
tola59 Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2011 Hm...Har nå fått en liten brun blødning. Smertene som jeg hadde i går er borte. Usikker på om det er festeblødning eller mens. Noen som har opplevd dette?
ispinne Skrevet 18. mars 2011 #10 Skrevet 18. mars 2011 Jeg sluttet på p-pillen i januar etter å ha gått på den i 5 år. Første syklus etter pilleslutt var heeelt på bærtur. Absolutt alt som var av kropp og sjel var i ulage. Fikk omtrent alle graviditetssymptomene, og gikk jo rundt å trodde på det beste. Syykt oppblåst mage, helt sinnsyke humørsvingninger (begynte å hylgrine da dama i butikken glemte å smøre på burgeren slik jeg sa jeg skulle ha den), veldig ømme brystvorter, hyppig vannlating, og til og med underlivssopp! Leste meg fram på nettet på forskjellige forum, og viste seg visst at alle disse symptomene også er like ved p-pille slutt hos mange. Vet ikke hvordan det er med spiral, men hvis det er en sånn som har gitt hormoner, så er det vel veldig sannsynlig at man kan få samme som ved pilleslutt.
Endeligtobarnsmamma Skrevet 19. mars 2011 #11 Skrevet 19. mars 2011 Jepp, det kan bli sånn ved uttak av hormonspiral og. Gikk rundt med ustabile sykluser og graviditetsymtpmer i flere mnd jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå