Gå til innhold

Jeg har vært på 3d ultralyd:D


min<3

Anbefalte innlegg

For en utrolig koselig opplevelse:):):)

Var på ultralydklinikken på Lysaker. Kjempe koselig,morsom mann som utførte ultralyden.

Tror det gikk opp for meg i dag at jeg faktisk har en ikke liten,men ganske stor gutt i magen:D

Kan anbefales:):)

ÅÅÅååå pene pene gutten <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy=) Jeg har termin 30. Juni og har også tenkt og ta det. Hvor mange uker er du på vei, og ble det bra bilder? Så du veldig godt liksom? Er redd for å gå for tidlig og ikek få like mye utbytte av ultralyden liksom. Ser de anbefaler 3d etter uke 26 er det vel så lurer på om jeg skal drøye noen uker til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27+5 i dag. Han som tok det syntes det var veldig viktig og vente til etter uke 26 fordi bildene blir bedre fordi babyen har mere fett på kroppen. Han tok først vanlig ultralyd og det første han sa var: hehe jeg ser det er en gutt ja for han ligger og holder på utstyret. Hehehe:)Når han byttet til 3d lå jeg først på ryggen,da lå bebisen med knærne foran ansiktet,så da la jeg meg på siden i steden for og da ble bildene kjempe fine:):):)

Jeg hadde gru/gledet meg på forhånd (i tilfelle han skulle ligne en ailien eller noe;),men det ble bare en kjempe fin opplevelse. Kunne se at han hadde gode bollekinn. Ja så rett og slett alt kjempe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...