Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Kjenner jeg blir litt fortvila nå om dagene. Er alene med sønnen min på snart 4 år, og han har tatt disse "trass utbruddene" sine til nye høyder. Han kan hyle og skrike i over en halv time, de kommer helt uanmeldt og det er ikke råd å komme gjennom til han når han er slik. Sier bare om og om igjen det han vil eller ikke vil...det kan være alt fra bading, det å kle på seg eller at ting bare rett og slett ikke går slik han har tenkt. Noen tips og råd til å handtere dette? Kjenner jeg blir helt tappet om kvelden etter disse utbruddene! Noen andre som har det slik? Husvertene må jo tro det noe alvorlig gale som skjer i leiligheten Fortvilet mamma
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 har ingen råd, men vil bare hilse og si at jeg vet hva du sliter med. Har en gutt på 2,5 år som har vært ungen fra helvete i det siste. Vi har akkurat fått en baby i hus, og jeg er alene med 4 barn, så jeg får ikke kost nok med alle hver dag. Han på 2 har bare gjort faenskap de siste ukene. Tegnet på pc-skjermen med penn, tegnet på pc-bordet og kjøkkenbenken med sprittusj, er stadig vekk inne i peisen og roter, åpner sotluka og drar ut sot, åpner alt av skuffer og skap, han drar stoler inntil kjøkkenbenken og klatrer opp og plukker på alt, han ommøblerer på all pynten i huset osv osv.. Jeg kan ikke snu meg bort fra han i 1 minutt, holder på å bli sprø innimellom =(
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Er sikkert litt forskjell på en jente på litt over 1 år enn på din;) Men hun nektet alt hun også, kle på seg (ute og inneklær), skifte bleie++ Jeg forklarte henne rolig hver ting. Sånn som " at når vi skal ut er vi nødt til å ha på klær for det er kaldt ute".. Prøv å komme ned på hans nivå å prøv å forstå hva som gjør at han "trasser" slik... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå