Gå til innhold

Tidlig UL i uke 12, flere?


1 Gulljente + gull i magen <3

Anbefalte innlegg

Noen som skal på privat tidlig UL?

Kjenner jeg gleder meg ganske mye men også litt gruing. Håper tiden går fort frem til 15. April.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med at jeg får ul når jeg skal til legen første gang, det blir vel i uke 12. Legen har et hauggammelt ul appartat på kontoret. Så lenge han kan se om det er liv så er det godt nok for meg...!

 

Det blir spennende. Jeg tar overhodet ingen ting for gitt på laaaaaang tid enda, mistet i uke 11 sist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg får ul når jeg skal til legen første gang, det blir vel i uke 12. Legen har et hauggammelt UL apparat på kontoret. Så lenge man kan se om det er liv så er det godt nok for meg.

 

Det blir spennende! Tar ingen ting for gitt, mistet i uke 11 sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du, slik går det når man tror innlegget ikke blir lagret...! Ja vel, da ble det dobbelt opp i to versjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på tidlig ul i uke 12 :) skal 14.april.

 

Har allerede vært på en ul nå når jeg var 7+1, pga blødninger (+at jeg har en SA bak meg). Kjempekjekt å se hjertet slå!! Men ellers var det ikke stort å se - så mest ut som en liten reke :)

 

har fortsatt blødninger da, så er sykemeldt.. Litt kjedelig for man blir alltid litt nervøs. Men heldigvis så er det så lite (trenger ikke bruke bind engang - kun på papiret), så jeg tror og håper at det går bra denne gangen!

 

Du har en jente fra før ut i fra nicket ditt? hva blir aldersforskjellen der? Har selv en gutt som er født i 09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj. så morro da har vi nesten UL på samme tid...da må vi følge med :)

Uff ikke greit med blødninger..skjønner at det er en extra påkjenning.

 

Fikk jenta slutter av 2007 så blir akkurat 4 år imellom...litt vel lenge men denne spira satt 10 måneder etter vi begynte prøvinga,,hadde tenkt max 3 år imellom..men ikke lett å planlegge gitt..hehe

 

Men gleder meg sååå mye til å se hvor flink hu kommer til å være til å hjelpe..er jo såå selvstendig allerede så det blir nok mye mindre slitsomt enn 2 tette.

Blir det 2 år mellom dine da? blir sikkert gode lekekamerater da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, 2 år og knappe 4 mnd.. Litt spent, for kan se for meg at vi får en del sjalusi.. Og så får vi jo sannsynligvis 2 bleiebarn i en periode.. Men andre klarer det så da må jo vi også klare det :)

 

Vi skulle egentlig vente noen mnd med prøving, men siden jeg reagerer så mye på ppiller så slutta vi litt før, og vips så ble jeg gravid.. Ikke lett å planlegge nei :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul når jeg er 7+5, men har veldig lyst på ul i uke 12 også. Vet bare hvor jeg kan finne det på Romerrike. Forrige gang var vi med på et foskningsprogram på romæn og fikk da i pose og sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg kommer uansett til å bestille dette. eller i uke 11 tror jeg.

Er bare 4+2 i dag, så har ikke tenkt så mye på det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på privat UL 6. april. Vi (legen og jeg) tror jeg rundt uke 7 da. Men er ikke sikker, derfor tidlig UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til katie77

Jeg skal på ul i dag på gyn klinikken i lillestrøm, på stadion. Koster 600.- Er 7+5, blir så spennende. Gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...