La vita è bella <3 Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Har lyst på ny tlf, men er absolutt ikke oppdatert på telefoner for tiden. Har vært Sony Ericsson-fan i mange år, og har bare hatt "vanlige" telefoner med liten skjerm og nummertaster. Nå kunne jeg tenke meg sånn touch-tlf som "alle" har:) Hva har DU, er du fornøyd og finnes telefonen i nettbutikken til chess? https://webshop.chess.no/
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har Sony Ericsson X10 mini pro (touch OG tastatur) Helt fornøyd med den altså, men savner det å ha BARE en mobil! Har du en "gammeldags" mobil å anbefale?
Karoline's*mamma Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Har hatt iPhone i over 2 år, oga aldri vore så fornøyd. Kan nesten love deg at du ikkje kjem til å angre, dersom du kjøper ein iPhone. Har mange venninder med det, og dei og er superfornøyd :-D
Marit Lolo Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 HTC desire HD! Siste topmodellen til HTC med touch. Jeg har HTC touch HD nå, og drømmer om desire-modellen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå