Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Jeg synes det, mild og god (first price) De billige på rema og prix er ekle
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Den er grei nok. Men Jarlsberg er og blir best!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Kanskje vi skulle ha pøvd den. Har alltid kjøpt norwegia. Smaker det litt som den? Men samma det, ost er ost! Haha:p
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Apropos, jeg skulle gjerne hatt en ulvehund!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 De er helt greie, i smak men jeg synes de smuldrer.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Jeg greier ikke å kjenne noe forskjell i smak. hadde det vært en blindtest hadde jeg aldri i livet merka noe forskjell. Jeg er ikke spesielt glad i hvitost, så kan ikke svare at den er god, men det er heller ikke tine hvitost etter min mening. Jeg liker oster med mye smak, både jarlsberg og edamer, port salut, brie, camenbert, cheddar, så jeg synest vel egentlig at hvitosten er for tam. Men man trenger da hvitost både til ungene, til å alltid ha billigt greit, holdbart og barnevennlig pålegg i kjøleskapet.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Det er ikke osten jeg bruker når jeg skal lage noe ekstra, eller noe litt spesielt, for den smaker jo ikke så mye Men til pålegg, ostesmørbrød osv er den helt grei Coop extra sin altså Den er iallefall bedre nn synnøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå