Gå til innhold

Er så tåpelig (ei som blogger...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er helt teit å lese om en "familie" som ikke er familie i det hele tatt..Sånn mine-dine-familie..! Hvor blir det av dei klassiske familiene med bare "våre barn" ?

Kunne ikke irritert meg mer på denne : http://www.frkzandra.blogg.no/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familie er et veldig vidt begrep og det fins mange typer familier. At du kun anser kjernefamilien som den rette familien betyr ikke at det er riktig for alle andre.

Jeg anser alle i min familie som familie. Vi trenger ikke engang å bo i samme husstand:-) Flott, ikke sant? Familie er det beste og man må ta vare på alle, mener jeg.

Skrevet

Hva mener du HI?

Er det kun familie med "våre" barn som er en familie ?

Skrevet

Definisjonen på en familie er mennesker som bor sammen. Samboere uten barn er også en familie.

Forøvrig synes jeg du er et smålig menneske dersom du føler det irriterende at mennesker trives sammen og har familiefølelse. Det er en positiv ting. Hvorfor i all verden lar du det irritere deg?

Skrevet

jeg mener at en skikkelig familie er "våre" barn.. Ikke en "mine,dine" barn...! Det er en skam.

HI

Skrevet

Reklamerer du for din egen blogg eller? En ganske vanlig og dritkjedelig blogg vil jeg si.. Ser ikke problemet ang. "syns det er helt teit å lese om en "familie" som ikke er familie i det hele tatt".

zzZZzz..

Skrevet

"En skam". He he! Nå tar jeg deg ikke lenger på alvor, tenker du er et lite troll som kjeder deg ;)

Skrevet

Vi er en klassisk familie =) Mor, far, tre barn. Ingen særkulls- eller bonusbarn :-)))

Skrevet

Henger du litt fast på 50-tallet, HI? Eller er du et lite troll?

BØ!

Skrevet

Haha, kreativ måte å få flere lesere til bloggen på. Det skal du ha.

Skrevet

Nei, jeg har ikke blogg. Ja, den er ganske kjedelig.

Ville bare få ut litt irritasjon.. NETT som mangen andre her inne.

HI

Skrevet

Jeg er bare glad det der ikke er min blogg for å si det sånn! Hadde vert flau!

HI

Skrevet

Det er alltid morsomt når noen prøver å trolle, men ikke klarer å gjøre det troverdig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...