RødRev Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg var skikkelig misfornøyd med vognene med førstemann, så denne gang er jeg fast bestemt på å finne en perfekt vogn Noen som har veldig gode erfaringer?? Jeg vil helst ha en duovogn, gjerne en hvor sitteretningen kan justeres til begge sider, og en vogn som kan kjøre på typisk brostein, grus og snø. Håper på noen gode tips!
mammaTkajaÅthea Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Jeg vet ikke hva som er en god vogn, men jeg hadde simo kombi til de første barna mine, og superfornøyd... Kanskje litt tung å løfte, men ikke noe problem for meg akkurat det.. Hadde ikke lyst på samme vogn denne gangen pga man blir jo litt lei det utseende etter å ha sett den i 6 år hver dag .... Så derfor måtte jeg finne noe som kunne toppe den, og da fallt valget på emmaljunga city cross..... Har jo ikke fått begyndt å bruke den enda, men er ganske sikker på at jeg kommer til å bli superfornøyd.... Har hørt bare skryt om den også... Er jo emmaljunga duo edge også, men syns den virket litt stor og tung iforhold til city cross... Enkelt å klikke av sittedelen å snu sete andre veien....... Bare elsker vogna alerede.... Den har ikke lufthjul som kan punktere heller, og er kjempegod til å trille på grus og snø.... har prøvt en venninne sin... Lykke til med valget....
RockMyWorld Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Den perfekte vogn har nok mange navn :-) Tror ikke man får alt i en vogn, selv om man kan komme langt med en:-) Selv hadde jeg emmaljunga city cross til forrige, og skal bruke denne nå også. Prøvde ut flere vogner sist, men alt i alt var det denne jeg var mest fornøyd med. Jeg skal i tillegg ha en 3 hjuling, rett og slett fordi jeg synes de er lettere å trille på senter etc etterhvert som ungen blir litt større. Sist hadde jeg bare en instep suburban (som fungerte helt greit, men har ikke full liggestilling), men denne gangen blir den en "bedre" 3 hjuling, sannsynligvis en urban jungle. Du finner tester og brukeranmeldelser på www.barnevognguiden.no www.vogndilla.no Jeg har aldri prøvd den selv, men har flere venninner som er storfornøyd med tfk, sånn hvis du ønsker en 3 hjuling. Den nyeste fra tfk kan jo snues nå :-) LYKKE TIL!
Mrs. Bouquet Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har enda tilgode å finne en perfekt vogn. Men kan anbefale emmaljunga city cross, brio happy eller moutain buggy/oth om du vil ha 3 hjul.
Slæsh84 Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Min perfekte vogn heter Bugaboo Cameleon. Men din perfekte vogn kan være noe annet. Folk må finne ut hva som passer den enkelte.. Selv sugler jeg på Bugaboo dorky som ikke har kommet enda.. Den virker bare helt genial;)
Malinemor Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 For meg og mitt bruk er den perfekte vogn Bugaboo Cameleon Men en perfekt vogn for deg kan være en helt annen vogn Håper du finner en du liker!
VåreSøteSmå Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 OTH er min perfekte vogn.Ingen under ,ingen ved siden av!Hatt mange vogner før med første mann,men kun en med siste. Digger vognen!!
NostraStoria Skrevet 17. mars 2011 #8 Skrevet 17. mars 2011 Den perfekte vognen for deg er ikke nødvendigvis den vognen jeg definerer som perfekt for meg Sist hadde jeg en Brio Happy Duo, det er ikke en dårlig vogn - men så er den veldig tung og vanskelig, ikke bare å løfte inn og ut av bil men også når det gjaldt styring/svinging, slå sammen. Siden jeg har bl (også lenge etter fødsel) + at jeg bor i en by der det ikke er så mye snø om vinteren så har jeg valgt Bugaboo Cameleon denne gangen. Den veier ca 5 kg mindre enn Brioen, har svingbare hjul, håndbrems, er lett å ta av og på bagen, smalere vogn som gjør det lettere å komme seg rundt med (helt umulig å gå inn i en butikk med Brioen). Den er ikke god på grus, men så er det ikke grus her jeg går til vanlig heller. Når vinteren kommer skal jeg kjøpe vinterhjul, dessverre er ikke disse svingbare, men det får nå bare være. Gleder meg masse til å bruke denne vogna!
RødRev Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2011 Takk for mange innspill dere! Nå skal jeg tråle nettet og se hva vi lander på
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 19. mars 2011 #10 Skrevet 19. mars 2011 BUGABOOOOOOO =0) Hadde Emmaljunga til 2 første prisnessene. Nå med nr 3 ville jeg ha en liten lett vogn men med stor bag. Denne har en av de største baggene.
TrueHæppiness Skrevet 19. mars 2011 #11 Skrevet 19. mars 2011 For meg er den perfekte vognen maxi cosi mura 3:)
Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3 Skrevet 19. mars 2011 #12 Skrevet 19. mars 2011 Nå har ikke jeg fått testet ut noen vogn til eget barn ennå, men jeg har jobbet en del i barnehage, som dagmamma osv, så har litt erfaringer med forskjellige vogner og ut i fra det så er det en vogn som virkelig skiller seg ut som den beste (i mine øyne) og det er Brio GO :-) Skal selvfølgelig kjøpe den til barnet mitt ;-) Lykke til med vognvalg
Jelly Belly Skrevet 21. mars 2011 #13 Skrevet 21. mars 2011 Verdens beste vogn må uten tvil være Babyjogger City Elite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå