Gå til innhold

Bo i Fredrikstad, barnehage i Sarpsborg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeelp! Vi har fått barnehageplass i Sarpsborg...men skal bo i Fredrikstad! Vi har ikke fått oss jobb enda, så vet ikke hvor det blir heller... Går dette da?? Og svarfrist er 21. mars...vi fikk brevet i dag...ikke mye til betenkningstid nei...vi har jo selvfølgelig søkt plasser i Fr.stad også, men ikke hørt noe enda....hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kommer det jo helt an på hvor du skal bo i Fredrikstad og hvor i Sarpsborg denne barnehageplassen er..

Skrevet

jeg hadde ventet å sett om dere fikk i fredrikstad før jeg svarte-- det er såklart tungvint, men samtidig om det er eneste mulighet så hadde jeg jo valgt det.- hvor i fr,stad bor dere? har du sjekket alle private ?

Skrevet

jeg vet ikke hvor mange barn som blir tatt inn til høsten i de forskjellige barnehagene. Men vet at det er plass i en barnehage i skjærviken, og det er ikke noe som tilsier at de skal fylles opp til høsten muligens. Spørs jo hvor gammelt barnet er kanskje, for de har avdelinger.

Skrevet

Hvis du feks skal bo på Rolvsøy eller Lisleby, er det jo ikke noe problem hvis barnehageplassen er på Greåker, Tinlund eller Hannestad feks. Litt verre hvis du bosetter deg på Kråkerøy og har fått barnehageplass i Varteig. :)

Skrevet

er det i samme kommune?for msn kan ikke bo i en kommune og ha barnehagen i en annen...

Skrevet

ah, men takk da, for vi vil gjerne bo i Fredrikstad kommune...da får jeg bare svare nei takk da!

Vi vet ikke hvor vi kommer til å bo, jobbe eller noenting enda, det er helt forferdelig...vi vil bare flytte dit, det er det eneste vi har på plass. Jeg søker jobber i massevis, og vi har en liten en på 6 mnd som da selvfølgelig må ha BH-plass en dag...mulig jeg må satse på dagmamma først, men jeg synes det høres så skummelt ut. Har hørt om så mange som misskjøtter barna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...