Gå til innhold

Hjeelp! Tips mot kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg sluttet på p-pillen har jeg nå i en alder av 24 år fått et utrolig irriterende kviseproblem! Har ikke vært særligt plaget med kviser tidligere, men nå ser jeg ut som den pubertale fjortissen:-\

Noen som har samme plager og som har noen tips? Noen bra reseptfrie produkter som hjelper mot dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk endel kviser da jeg gikk gravid og prøvde flere produkter, men det som fungerte og som hjalp på kvise-problemet var "Pure" ansiktsrens fra Garnier. Kjøpte den på Rema og brukte den hver kveld i noen uker. Allerede etter noen dager merket jeg forskjell og etter noen uker var jeg helt fin igjen. Fortsatte å bruke den, men da hver 2. eller 3.dag.

Skrevet

Har prøvd det meste, fra billig til dyrt - den garnier over her hadde ingen effekt på meg -

Har du råd, er Dermalogica veldig effektivt.

Det som har funket best for meg har vært (og er) Clear Face -serien fra seba-med (selgs på apoteket).

Ca en hundrings pr.produkt. Da jeg begynte å bruke den for 3-4 år siden ble jeg verre de første par ukene - all "gørra" kom til overflaten, men så ble det mye bedre.

( jeg hadde ekstremt dårlig og uren hud pga mye dopbruk )

Idag har jeg sjelden så mye som en hudorm.

Men det som funker for èn, trenger ikke funke for en annen - huden vår reagerer forskjellig.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for tips! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...