Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Etter jeg sluttet på p-pillen har jeg nå i en alder av 24 år fått et utrolig irriterende kviseproblem! Har ikke vært særligt plaget med kviser tidligere, men nå ser jeg ut som den pubertale fjortissen:-\ Noen som har samme plager og som har noen tips? Noen bra reseptfrie produkter som hjelper mot dette
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Fikk endel kviser da jeg gikk gravid og prøvde flere produkter, men det som fungerte og som hjalp på kvise-problemet var "Pure" ansiktsrens fra Garnier. Kjøpte den på Rema og brukte den hver kveld i noen uker. Allerede etter noen dager merket jeg forskjell og etter noen uker var jeg helt fin igjen. Fortsatte å bruke den, men da hver 2. eller 3.dag.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Har prøvd det meste, fra billig til dyrt - den garnier over her hadde ingen effekt på meg - Har du råd, er Dermalogica veldig effektivt. Det som har funket best for meg har vært (og er) Clear Face -serien fra seba-med (selgs på apoteket). Ca en hundrings pr.produkt. Da jeg begynte å bruke den for 3-4 år siden ble jeg verre de første par ukene - all "gørra" kom til overflaten, men så ble det mye bedre. ( jeg hadde ekstremt dårlig og uren hud pga mye dopbruk ) Idag har jeg sjelden så mye som en hudorm. Men det som funker for èn, trenger ikke funke for en annen - huden vår reagerer forskjellig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå